Handen är mitt liv?!

De här med att vara hemma själv har sina för- & nackdelar. De är skönt att vakna i sin egen säng, ta dagen "som man vill" (handen bestämmer dock mest)... Sen nackdelarna, kan inte göra vardagssysslorna som jag vill, dom flesta andra jobbar hela dagarna, man irriterar sig på små saker som allt smuts som syns trots att jag städa igår (tänker fönster). Lite små paranoid med andra ord.

Sömn är något som har stor del i mitt liv just nu, sover 7-8h varje natt. Kan lätt bli 8-9h. Igår somna jag en timme på soffan vid middagstid, men somna på kvällen utan problem. Gissar att kroppen jobbar med annat å låter mig sova. Sen igår svullna handen upp efter jag inte tänkt mig för, så de var säkert därför all ork försvann. Inser varför jag blev sjukskriven 4v ist för 2, om vi säger så.

Helgen blev väldigt lugn. Försökt att inte vara hemma så mycket, för att minska risken att jag gör dumheter med handen. Så en kväll hos Franssons. en hos Hanna och en dag på isen med Emma, Mattias, Neo å Lars. Dock för mycke kyla omvart annat gjorde ajajajajaj i såret. sånt man får på köpet. Igår hade jag hel dag med Zandra å Linnea innan jag gick hem å somna...hehe.

Solen lysser idag, dock lite kyligt med dörrn öppen. Skoterteori, promenad och skoterkurs ikväll står på schemat... Men först lite bilder:

Mitt liv som kretsar runt handen. Den har 2st egna kuddar i sängen...

Söndagen i solen, på isen...


Neo har blivit STOR =) Idag är han ett halvår!

Vi har de bra, vi här baki kälken =)


6dagar kvar med gips... WOOOHOOO!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0