Sista dagen i paket

Nästan gått en vecka sen jag skrev sist... Känns som en halv evighet, fast ändå har de susat förbi eftersom jag gjort saker.

Torsdagen blev väldigt lugn... Tvingade mig själv att göra skoterteori innan jag fick gå utanför dörren. Detta resulterade i att jag små pillrade med massa annat fram till eftermiddagen då jag tog tag i de hela tills mamma kom förbi eller folk ringde, haha. Noll disciplin, inte som när jag gick skolan. Tog en promenad på kvällen och blev bjuden på en hembakt semla i världsklass!!!!

Fredagen blev en lunch med Emma i stan. Roligt då vi inte setts på sååå länge! Middan var också en succé när jag å Nicke lagade pizza.

Lördan blåste jag, Emil, Karin å Sofia ner till Falun. Depå-stopp på Ikea. Nytt vardagsrumsbord -Lycklig! Vi körde direkt till skidspelen i Falun där vi överraskade Erik som fyllde 30år =)



Vi var minst lika glada. Så vi såg lite skidor... Detta är då vi ledde.



Dagen fortsatte med supergod smörgåstårta, spel och skratt. Vi såg även Hur många lingon finns de i världen?! Rekomenderas starkt! Glöm inte näsduk....! Sov över hos Elin och Victor. Fick med andra ord avsluta dagen på ett underbart ställe med ännu mer vänner... Ibland är livet bra! <3

Söndagen var de mys-frukost å surr, innan vi gasade hemåt igen. Så varm i hjärtat!

Idag var jag så trött när väckarn ringde... Alldeles yr i flera timmar tills jag somna hos Kerstin under akupunkturen. En rolig helg tog ut sin rätt till sömn. Kroppen vill ha mycke sånt nu, ska försöka ge den de.

Imorgon är de dags att ta bort gipset... YES! Samtidigt som jag är lite rädd/orolig. Vill se ärret, men samtidigt äcklas jag bara av tanken på sår. Ska bli skönt att kunna ha lila jackan igen, å vantar. Är väldigt öm i handleden å såret sen några dagar tillbaka. Använder väl fingrarna mer än jag borde. Förstår verkligen varför sjukskrivningen blev 4v ist för 2 som hon sa när vi bestämde om opereration. Hade inte kunna jobba om två dagar. Så de är med skräckblandad förtjusning som gipset försvinner... Hoppas de blir bra!

Nu ska tanten sova igen... Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0