Operation handleden

Jag och att uppdatera, verkar gå väldigt dåligt. Nu har jag iallafall ny dator, så vi kan hoppas på en förändring. Sen så from imorgon blir jag nog sjukskriven ca 2veckor, så då hoppas jag kunde skriva här iaf.

Den senaste månaden har varit lite upp och ner, mycket jobb ibland inget jobb på en vecka osv. Men så är det att vara vikarie. Har iaf kommit igång med träning lite. Varit nere på gymmet minst 1ggr/v samt promenera en hel del. Lite är bättre än inget, och de är bra att börja någonstans. Dom närmasta veckorna ska jag försöka maxa promenerandet när jag liks sjukskriven å inte bör träna med handen. Har såna tankar å planer inför denna sjukskrivning att jag lär nog inte hinna/orka hälften.. haha.

Annars då så lever jag å mår så att man inte bör klaga. Man borde snare vara mer tacksam för allt och alla man har runt sig. Vissa uppskattning och njuta mer. Det är ett av mina nya mål. För senaste veckorna har de hänt saker som verkligen får en att stanna upp och tänka till... Saker och ting kan ändras på en sekund.

Tänkte inte dra iväg å yra om djupa saker... Bjuder på lite bilder ist. Dock bara några från mobilen som jag överfört ikväll. Denna dator är som sagt tom än så länge. Ska tömma den gamla nu när jag ska vara i Sävar några dagar efter operationen. Ni ser, de är ett av mina projekt. Gå igenom en dator jag haft i 4år å föra över på extern hårddisk. Mycket ligger redan där (bilder och musik) men mer ska dit! Nu svamla jag igen... Bilder:




SLALOM BABY! (Första gången någonsin) Åse va grym lärare!


Lila och sol, bra dag på jobbet =)


Mamma å Bengts "gårdsdjur". Kommer varje dag och äter


Jag å Neo 24/1... Pojken har vuxit MYCKE mer sen denna bild!

De var ett litet smakprov ur mitt liv. Ska strax sova... Helt MÖR i kroppen. Jag å Jelle var å tränade nästan en timme, sen gick vi stora nyby. Så jag kan vila med gott samvete imorgon. Eller vila, jag hoppas på att somna på operation å vakna när de är över, huga! Ska försöka uppdatera så fort jag är pigg efter ingreppet igen.

KRAM PÅ ER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0