Lämnar hotellet

Nu har det gått 3dygn sen operationen, känns som 2v ibland. Men de går framåt...

Onsdagen bestod av tradolan och dom andra tabletterna jag fick, 2h sömn på eftermiddagen så överlevde jag.

Igår, torsdag, så kändes de ovanligt bra (om man kan säga de så tidigt). Vid tolv börja de bulta igen och jag tog en sån där alvedon liknade. Sen klarade jag mig resten av dagen. Vi till och med åkte till Ersboda för lite handling å shopping. Hur mycke folk som helst, kändes de som. Lite spak efter två lugna dagar, tabletter och sova på eftermiddan. Igår var ja dock uppe hela dagen...  Detta är framsteg för mig!

I överlag går de bra. Greppa med fingrarna känns direkt i lederna å de bränner i såret, så bara vänta lite till. nöjer  mig med att rör på dem. Får dock äckel-känslor när jag tänker på såret å känner hur de pirrar i de... ryser! Har iaf sovit riktigt bra om nätterna!

Nu ska vi strax bege oss mot Vännäs. Mamma ska jobba. Lite oroad hur de ska gå... Gör de mesta själv, men de ha varit bra med mamma när de gäller sånt som att skära, diska, dragkedjor. Vardags detaljer man inte tänker på annars...

Så hör gärna av er om ni vill se Tant Freda med gips!

Kram

Kommentarer
Postat av: Zandra

jag kan komma och dra upp dragkedjor och knäppa behåar åt dig!

annars får du gå i mjukisbyxor och stora tröjor :)

2011-03-11 @ 19:33:19
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0