2011

Nu är det dags för en uppdatering här, minst sagt! Sist jag skrev var dagen före nyårsafton, som var en trevlig kväll. Även den andra nyårsafton som personalen hade den 11e. Den ena roligare än den andra... jag tror nästan de ;)

Under min tid i Hogna hann jag förutom svara massa i telefon, mail å kunder även med del nummer 2 av dunder förkylningen. Låg i feber tisda-freda,och näsan forsade. Mindre roligt minst sagt. I övrigt så har jag jobbat min sista dag där. Många bitar som spelar in i de beslutet. Men nu känns de bra till 100%. Kanske åker ner i slutet av april bara för att få umgås med brudarna igen.

Så skönt att vara tillbaka i MIN lägenhet igen. Många var orolig att jag skulle få gå arbetslös, men inte jag. Vilket jag hade helt rätt i. Jobbat två kväll+nattpass som pers.ass, sen dagis 6 dagar, samt blivit inskolad på växhuset och fått jobba en dag där. De löser sig.

Framför allt så har vi kommit någonstans med min handled. Dagen efter jag kom hem var de magnetröntgen. Den dagen i övrigt var helt underbar (tack Johanna!). Sen förra veckan var jag till kirurgen. De blir operation, som en sista utväg. De är ingen garanti att det heller fungerar men jag lever på hoppet! Till er som undrar vad min knöl är så klicka här

Idag är jag riktigt trött å ont i kroppen. Så de blir nog en tidig kväll. Tänkte bjuda på lite bilder...

Spa, sporten, frukost och en kock på Nyår

Jag å Sporten

Pernilla å Patrik... Glädje!



KRAM PÅ ER!



Kommentarer
Postat av: Zandra

Frida bloggar! otroligt!

2011-01-31 @ 20:35:32
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Zandra

sv:

Tack :)

2011-02-23 @ 10:31:33
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0