"home"

Välkommen till Storhogna!

Till vänster om stugorna där i skogen skymtar ni ett tak av logen, även kallat "Hem"

Ni ska få en bild på hotellet också, men vi börjar så här =)

 

Idag har jag haft första dagen på jobbet. 8.45-19.15 (10,5h med andra ord). Såna dagar är mitt kommande liv. Dock började dagen med att sitta och plugga produkter, hitta, osv osv. Inte så upphetsande med andra ord. Efter lunch fick jag göra en behandling på min kollega Mia för att känna på produkterna. Väldigt roligt faktiskt. På freda har jag mina egna första kunder. Självklart den "Värsta" behandligen, en duo. Men de ska jag väl klara. En ansiktsbehandling efter de. Dagen i övrigt varit ganska lång tråkig, men än så länge trivs jag i övrigt. Ska nu se lite tv med min "familj".

KRAM PÅ ER!!!


Kommentarer
Postat av: Linn A

Åh vad mysigt det ser ut!

Lycka till gumman!

2010-09-22 @ 22:40:39
URL: http://mydiorama.livejournal.com
Postat av: Frida

Just nu iaf =) Gruvar inför vintern :P

Vi lever i vår bubbla. Än så länge är den skön =)

2010-09-22 @ 23:20:24
Postat av: Zandra

vi vill se massor av bilder på hur tant freda har det där uppe i skogarna.



2010-09-23 @ 10:19:19
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Zandra

det ser förövrigt väldigt mysigt ut där uppe

2010-09-23 @ 10:20:41
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Åse

Det ser helt fantastiskt ut - vilken idyll!! Vi måste nog komma & hälsa på!! :)



KRAM

2010-09-23 @ 16:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0