Hej mitt vinterland...

Med 3 månader kvar till jul kom även de som hör julen till... De där kalla, blöta, halkiga som kommer varje år. Och man blir lika förvånad... Nu ska ni få följa med mig på promenad till jobbet imorse..

Utanför logen..

Gillar parkeringen  liften..

Logen från liften..

Fröken De-snö-ju, tur att jag har min nya jacka =)

Sjön, hotellet...

Välkommen till Storhogna högfjällshotell & Spa


Dags för fredasmys med Carro. En film är man värd efter en heldag på jobbet (8.45-19.15). Many more to come!
KRAMAR

Ps: Skickar med en bild som Carro tagit för någon timme sedan...



GOD JUL!! ds

Kommentarer
Postat av: Linn

WOW! Snö, redan! God jul! Haha :D

2010-09-25 @ 15:37:45
URL: http://mydiorama.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0