Kallelse...

Dagens sjukvård är ganska "rolig" ibland. Mailade handkirurgen i tisdags å sa att jag ville ha en tid ganska snart... alltid bra att vara på tänkte jag.

Idag ringer mobilen med Dolt nummer..
-Frida
-Hej, de var från handkirurgen (Ja, en tid tänker jag!!!)
- Hej hej...
- Tänkte bara höra varför du inte komme hit den 15e, då du missa din tid..
- Den 15e? I måndags?
- Ja, de var då...
- Jag har inte ens fått någon kallelse. Inge brev hem, inge mail å ingen som ringt...
- De var konstigt för jag har skicka brev...
- De enda som kommit är att ni mottagit kallelsen..
- ja jo, de kanske var mail jag skickade...
- Inte fått nå mail, kollar flera ggr per dag!
- Oj då... Konstigt, haha. (SUCK!!!)
- Får jag en ny tid då??
- Ja, de kan du få nu när de blev missförstånd (WHAT???) Månda kl 18.30 på kvällen...
- Bra tack, jag kommer!

Så nu är de bara att ta sig hem för jag ska verkligen få något beslut på de hela!

Kommentarer
Postat av: Zandra

frida kommer hem! tjalalalala. frida kommer hem. tjaaa la la la la la

2010-11-18 @ 19:46:14
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0