Sköna Maj, Välkommen!

Tiden går verkligen fort, och hux flux är de efterlägtade Maj =) Skönt, men sommaren brukar gå alldeles förfort. Ska passa på och njuta medan man kan!

Veckan var lite upp och ner. Jobbade som pers. ass på onsdan och på dagis på torsdan. Mångsidig =) Freda var de besiktning, ägghämtning massa ärenden och ändå var jag back in Vännäs före 12. Bra å kliva upp kl 6. Kvällen bjöd på en trevlig midda här i MIN lägenhet. Grabbarna grillade nere på uppfarten *mums*. Hanna hade som vanligt gjort en underbar efterrätt, ljuvligt! Elva stycken som åt midda och sen kom 3st lagomt till kaffet. Tack alla UNDERBARA för en trevlig kväll, och tack för att ni gjorde hela min dag! Eftersom de var Valborg så avslutades kvällen såklart på Göransvägen med brasa.

Igår var de diska, städa och ut och få luft som gällde. Skön långpromenad! Sen bandy som gick tungt. Så trött i kroppen. Gott var de med midda sen. Jag och Ingela tog yttligare en promis och lånade en film av Franssons. Tur att jag sett den förut för tröttheten slog till totalt. Efter en timme kom gäspningarna så tårarna fyllde mina ögon. Texten bara blurade sig, kanske slumrade lite sista minuten. Somnade omgående i sängen sen. Sov som aldrig förr. Kan bero på att freda var jag vaken 22h, sov 5h. Lagomt mosig idag också kan jag avslöja.

Har städa lite igen. Hata sand! Ska göra egna burgare/biffar och äta i Friscobröd, mums! Sen är de kalas ikväll! Snart fyller jag år... Weeee 23dager kvar till 23årsdagen, tokigt!

KRAM PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är nån som fyller innan dig..... typ om 5 dagar... Eftersom jag jobbar på min födelsedag så har jag önskat mig en show, så det kommer jag säkert att få också! Lycko mig!

2010-05-03 @ 23:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0