Bonnbränna

Kära jössanes vad jag är obra på uppdatera (Stavningen och uttrycket är för min Språk-petande syster).

Livet går framåt. Helgen var smärtsam, ryggen gick emot. Men lite tabletter och en chefen som la kotorna som dom skulle gjorde susen. Lost, slut och förvirrad fick jag ändå uppleva årets första cruising. Nicke hämtade mig vid bussen med Jänken och vi åkte några varv innan vi dumpade av passagerna å åkte hemåt. De är verkligen något speciellt att åka runt i en stor Pontiac (eller någon annan fin bil), rutan nere, rockaB musik å bara njuta. I like!

Söndan var wonderful. Sovmorgon, mys med Johanna. Gjorde stor midda till Karin på hennes födelsedag. Jag å Johanna har fint sammerbete! GRYM EFTERRÄTT *MMMM* *POLKADRÖM* *MM*

Har jobba varje dag i veckan. Varit på förskolan Spiran igen. Vill säga dagis, men de heter ju inte så längre. Saknar verkligen Nils och Hilde då jag ser barnen springa runt. Och tanken slår att Edwin ska börja på dagis också snart... Tiden går så fort.

Fått mig en liten bonnbränna efter igår. Ringningen på halsen syns verkligen. Ska ha linne imorgon å jämna ut de lite. Idag hann jag som inte sola. Jobbade bara 8.30-11. Men åkte till bolaget och skrev kontrakt, samt fick schema (jobbar VARJE freda hela sommarn...) Sen hem å gjorde en skiva och for och träna. På tok för varmt där nere. Sola iofs några minuter på byn då jag å Kalle gick å köpte en glass. Bättre å sola på arbetstid ;)

Snart är de B-day :D

Nu ska jag sova. 7.30-16 imorgon...

PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0