Andra bullar

Ni ser, nu har jag vakna till igen ;)

Borde här och i övrigt, faktiskt. "råkade" sova/snosa en timme före middan. Så grymt trött var jag. Låg å läst nya lånade boken i sängen och kunde helt enkelt inte låta bli att blunda en stund. Riktigt skönt, få se ikväll hur dumt de var. Kanske somnar ändå? Har jobbat kväll+natt och somnade inte förens efter 23.30 och upp 7.10 vilket jag inte är van så jag håller tummarna!

Idag har jag å mamma baka bullar. Eller jag hede ut formarna på plåtarna medan hon gjorde degen. Sedan eftersom hon skar bullar la jag dom i formar. Var så klart tvungen att äta lite deg bulle, vilket känns nu. Men gott var de =) Ännu godare då dom var gräddade *muma*. Hon gjorde även köttsoppa till midda. Njuter alltså riktigt nu sista veckan som inneboende.

Just när vi ätit klart såg Bengt ett rådjur nere på ån. De gick upp till grannen för att äta där hans polare redan stod och åt. Så söta. Vill fota!

Igår innan jobbat hann jag med en lunch på sccchhtttan med Mona. Härligt! Vi har nog inte setts sen Vännäsdagarna? inte träffats bara på på fleeeeera år. Så de var kul att ta igen lite =)

Shit, min mage mår inte bra efter degen/klimpen/mjölet måste nog gå å vila mig i form lite mer innan de är dags för Greys. Dessa dagar brukar jag ju va i Vännäs... Hm. Får tänka att Karin å Johanna sitt breve!

KRAM på Er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0