Senast veckorna.....

He var inte igår jag skrev, sommarslöheten gör sitt så att säga. Kortfattat så har dom sista tiden varit så här...

Midsommar firades i Östar Spöland på fredagen, med 3 kamp, go midda och mys. Lördagen blev de Örträsk å
dans.




Helgen på de var de dags för Wheels. Jobbade på dagen på lördagen, så jag hade en lugn eftermidda med Hanna. Sen var jag chaufför hela kvällen. Fick köra bla Caprice (amerikansk polisbil) =)



Ihelgen var de helgen som vi alla väntat på här på orten... Vännäsdagarna. Utan tivoli dock. Tyst var de och ovanligt lugnt i allmänhet. Väldigt trevligt iaf fast jag jobbade freda, lörda. Elin, Jacob och Micke sov över freda till lörda. Så de kändes verkligen tråkigt att inte få mer tid till att umgås med dom.

Annars så jobbar jag på bolaget igen sedan midsommarveckan. Varit orolig hur de skulle gå med min handled eftersom jag vet att kortisonet börjat sluta verka i knölen. Känt av de till å från, å förra veckan blev de mer konstant eftersom jag jobbade alla dagar utom tisda. Dum som jag är jobbade jag utan att ta mig tid att ringa vårdc. Så igår var smärtan total. Vad jag än gör gör de ont. Till och med i total vila... Ledig idag och imorgon, hoppas på mirakel. Ringde iaf vårdc. imorse och hon ringde och sa att hon skulle samtala med doktorn mellan 11-12 och höra av sig... Still waiting. Troligen måste jag vänta 3v till för en injektion. Hur fasen ska jag kunna jobba då?? Vill inte bara ha dessa injektioner, vill ha bort den... JAG ORKAR INGE MER! ;(

Dags att hänga tvätten... Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0