Psykbryt?

Ja, de skulle jag lugnt kunna få nu. Efter all medgång jag haft har de vänt, självklart. Men vi börjar där vi var sist, på toppen...

Nytränad, sista provet gjort och sov nog hyfsat gott den natten. Sen kom onsdagen, trött å sliten. 8h salong som inleddes med en vaxning av hela ben, bikini +axill på 85min (grymt jobb!) sen var de bara jobb jobb, inge peppad å värre blev de när fler gick hem efter lunch "sjuka" och vi fick slita arslet av oss, IGEN! De är då man ifrågarsätter varför man står ut med så mycket skit när de "bara är en vecka kvar", bitter -jo tack!

Torsdagen hade vi en sista rep av kroppsapparater. Enligt oss prov, efter som detta betyg är 4 "delbetyg" och detta var de sista. Ina började lektionen med att förklara vad som skulle stå på kundkortet. Kundkorten som vi frågat om i ett halv år. Vi fick även veta hur egentligen allt ska göras. Bra att man berättar de när man "gör provet", samma visa vaaarje gång. Hur som blev klockan 12, och eftersom vi hade instudering på schemat åkte jag hem. Vi hade lyckas få dom att kopiera övningspapper till oss (plötsligt händer de!!!) så de var bara att sätta igång. Fast först var de städning för att komma ner i varv.

Magen lever sitt egna lilla liv. Men var ganska snäll mellan 19.30-00.30 då jag drack massa vatten, var tok varm, tog en bit mörk choklad varannan timme och pluggade. Helt slut ringde jag då och sjukanmälde mig på skolan. Jag behövde en "day-off" för studier. Tråkigt och missa sista salongsdagen, men samtidigt måste jag prioritera just nu. Så idag jag och Malin suttit 4-5h och gått igenom massor, känns bra och behövligt.

Varför är jag då så nere? Jo idag fick jag reda på att jag är tillbaka på RUTA ETT gällande flytten. Ännu en person som ändrade sig efter att ha lovat flytthjälp. På sönda kommer Micke å hämtar deras möbler hoppas på ett UNDER på soff-sidan... 2 lådor med bussgods skulle vara perfa, men hur kommer dom dit då?? ÅHHH, jag vill inte längre.

Allt ligger i lådan, lr i resväskan... Nästan. Tåg lr flyg hem? Bussgods eller väntan på bättre tider?? Tack för att ni står ut med mig, för de gör inte jag!

GO NATT

Kommentarer
Postat av: Zandra

Om jag hade haft tid, mod och pengar så hade jag kommit ner med pappas stora bil och hämtat dig !

2010-01-30 @ 09:44:50
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0