Oooooooooooooh

hello friends... Här kommer en snabb uppdate om dagsläget...

Humöret är på topp än. Mådde inte alls bra igår, men höll kvar leendet ändå. Hade Sofia som kund =)

Idag var de heldag med vår kära Cornelia, vi gillar henne. Vi styrde om dagsschemat å började med att göra en sista spabehandling på varann. De sitter i ryggraden om man inte börja tänka å kolla runt. Grymt skönt att ligga sen och bli peelad, inpackad å insmord. Länge sen sist, skönt var de. Somna nästan vid skalpmassagen... Hursom över till nästa lektion efter lunch då vi hade produktgenomgång. Hon slängde fram 95 frågor som vi skulle jobba med...mmm inte vad vi var beredd på men vilken fart vi fick. Lärde sig lite iaf. Mycke kan man, men att veta just vilken ingrediensen som är den aktiva i varje specifik produkt, den är klurig. Medan vi jobba på frågorna så rättade Corenelia de sista på våra spa-teori prov som vi skrev förra veckan.

100p var max, mitt hopp var 80p, dröm 85+. Så innan vi började gå igenom frågorna dela hon ut proven... Jag höll på svimma... 94 av 100 MVG! Den satt så sjukt bra! Jag kan de här, å vad jag skryter, men ack så stolt jag är över mig själv.

Sen är de ju inte sämre att jag ringde Piteå Havsbad idag. Hon lät så postivt å berätta hur jag skulle jobba, bo osv. Nästan som hon gett mig jobbet över telefon. Hoppas hon halvt menar de också, hihi. Ska iaf dit den 9e, kul kul! Mailade upp mitt CV ikväll, fast hon inte frågat efter de. Lika bra tänkte jag!

Känner mig fylld av glädje och medgång, kanske ska köpa en lott???

Dags att gå isäng iaf å läsa om några produkter!

KRAM PÅ ER!!

Kommentarer
Postat av: Åse

Vilket härligt inlägg - din energi smittar!!! Kram på dig!!

2010-01-21 @ 08:36:51
Postat av: Zandra

Du förtjänar allt. och skryt på! det är som Åse säger: din energi smittar!

2010-01-21 @ 09:43:18
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Sofia

Åhh!! Toppen gumman! Du är värd all medgång efter hårt slit!!

Kom och umgås med mig imorrn!! Jag behöver de mer än någonsin!

2010-01-22 @ 11:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0