3 av 6, halvvägs

Min mage var inte snäll mot mig igår. Redan på vägen mot tåget började magen gå runt. Ja, de blev inte bättre. Hade stilla sittande behandlingar men allt annat än behagligt. Så jag gick hem på lunchen/middan kl 15.30. Hände faktiskt en rolig sak innan dess, men de tar vi senare.... more to come. Kvällen- Vila!

Efter ett långt lov ska man nu upp varannan morgon tidigt, sen nästa dag sova 2h till. I-landsproblem, i know. Men man blir som lite förvirrad.

Tillbaka till varför jag skriver. Idag var de dags för prov nr 3, elektoterapi (apparater). Dags formen var inte den bästa, men jag har kännt mig lugn inför provet hela veckan så de var bara att köra. Självklart hae vi kundpraktik på förmiddan. Hade en OTROLIGT lärorik kund, och en stamis -perfekt! Mot provet, magen var nästan med, ja då kör vi. Jag fick arbeta med Malin B, vi är som helan å halvan. Hon fick turen att börja på mig och fick Vaccumsug (kropp) och Direkt högfrekvens (ansikte) på mig. Åh, precis vad jag skulle velat göra. Efter rasten var de min tur. Muskelstimulering (kropp) och Jontofores (ansikte). Mycke koppling på dessa apparter å muskler att anpassa sig till på kroppen. Men jag kände mig riktigt nöjd. Tills efteråt då jag insåg att jag haft stjärt-elektroderna fel, FUCK!!! Hade jag haft på de slimande programmet hade de inte spela roll, men jag hade byggande för Malin är så liten. Nöjd iaf! Tänka positivt... Kunde alla frågor och allt annat.

Jag å Malin firade med en midda på centralen, sånt man ska unna sig!

På månda hägrar vaxprov, halva ben+bikini. Mina ben längtar, jag taggar lite själv. Vi behövde ett par extra ben till provet, så självklart ringde jag Sofia. Hon va med på de tills jag nämnde bikini, men som hård Norrlänning ger vi oss inte så klart hon kommer =)

Hög tid att sova.... Min kropp behöver sömn, men de förstår inte huvudet. Men vi jobbar på de!


Så bestämd är jag =)

PUSS

Kommentarer
Postat av: mamma Fransson

hej Gumman!

Hitta igen sidan din härligt å läsa de du skrivit.

Vi har tina upp idag, riktigt behagligt ute, här är bara rally Stärkis imorron å sen hela helgen nästa helg Plåtis å Franssons så då vet du ungefär va vi håller på med. Längtar tills du ä klar med skolan, Lycka till med proven du vet ju DU Ä BÄST, kan aldrig gå fel. PUSSPUSS

2010-01-15 @ 16:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0