2 av 6...

Tiden går inte fort nu, den står som still. Fast de är nog jag som står still egentligen å tiden rusar. Mår inte alls bra nu, huva huva. Kände mig riktigt pigg från förkylningen igår, så jag gick på gymmet. Efter 2km på crosstrainern börjar magen kännas av mer å mer. Sån där skum, illamående känsla. Ju mer tiden, ju mer kom spykänslar å känslor av obehag. Gav upp efter 4km och gick upp och skulle köra biceps/triceps (längtat!!), men direkt jag körde igång å spännde magen så var de kört. Bara ge upp å gå hem. Illamåendet TOTALT! Köpte med lite soppa hem och åt den med smörgås. Frös nå se fruktansvärt. Skakade tillslut och bädde därför ner mig isängen och hade elementet riktat mot sängen, skönt! Malin ringde och förhörde mig på elektroterapin som vi har prov på på torsda. Skönt att kolla plugga på alternativa sätt! Låg även och läste anatomi, men kändes allt hundra. Gick isäng och sov nästan 10h.

Väckarn ringde 9, trött trött trött. Steg upp iaf för att få vakna i lugn och ro. Illamåendet kom åter, dock inte i lika illa som igår. Har fått i mig lite fil å en hårdbröd macka. Än så länge oförändrat läge. Hoppas de håller på skolan iaf. Är för pigg för att va hemma.

Nog om dessa sjukdomar... Tänkte försöka mig på en slutspurts blogg här. Uppdatera oftare nu när jag närmar mig examen med stormsteg. Så då kan den som vill följa med i vardagen (ångesten/paniken/drömmen)

Börjar med en tillbaka blick vad som hänt sen jag började förra veckan...
Freda morgon var de skriftligtprov i hårborttagning. Kändes bra, skrev så pennan gick varm. Sen praktiskt i Diatermi (epilering). Jag gick hem besviken på mig själv efter att ha skakat och haft problem med hårstråna. Eftermiddan gick till hemstudier eftersom vår lärare var sjuk. Studier bestod större delen av helgen av.

Igår skrev vi Spa-teoriprov... Svårt prov. Dom hade vänt och vridit på frågorna och många frågor var inte med på instuderingsfrågorna. Så där tackar jag mig själv att jag sammanfattat massa själv. Dock vet jag redan av 6poäng som jag klantat bort. Kanske inte mycke i de stora hela? Vet inte när vi får veta hur de gick, men hårborttagningen får vi på månda efter vi gjort vaxprov.

Idag är de kväll på salongen, 12-20. Jag hoppas min mage är snäll mot mig! Hög tid att göra sig klar.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Åse

.....vi fortsätter att hållla tummar å tår här uppe i Ö-vik....



KRAM

2010-01-13 @ 14:26:00
Postat av: Zandra

Lycka till Gumms!



och ta hand om dig och var rädd om dig!

2010-01-13 @ 17:05:23
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0