I väntan på bättre tider

Sitter å väntar på att OS hockeyn ska börja. Inser nog inte hur mycket klockan är egentligen...haha! Steg upp 7 på jobbet, gick promis med Zandra i ljuva Vännäs innan jag begav mig hit igen. Jag å mamma hann med en power-nap innan lunch, sååå skönt. Slöat hela dagen, men man måste passa på å vila. Efter middan skulle vi se os. Såg sprint damer, å några herrar. Sen nästa gång jag kolla upp var de slalom... OPPS =) Vann över mamma i Dot 3ggr, då svor hon bara så Bengt var med en gång och hon fick vinna. Hon blir ju som så upprörd annars, hehe!

Här kommer iaf lite utlovade bilder...

Missfärgat, Malin? (Gunilla)                Jag å Malin G

Oktober -08. Till v i blått Birgitta (salongschef) t. h: Ina, huvudlärare


BETYG! (Rektor t v, delegat höger)      Jag å Kaisa =) (Min rock har inte krympt med mig!)


Fick förresten hem mina betyg idag. Faktiskt riktigt stolt ändå. Med tanke på vad vi gått igenom. Så nu är de verkligen på papper också...Ut i verkligheten?! Jo, Pite nästa!

Snart hockey... Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0