20m senare, EGO!

Natten var fruktansvärd fryste som bara den. Gåshud HELA natten, fruktansvärt ont i huvudet... Vid 5 ville jag bara gråta. Yrade/slumrade vidare till strax efter 8.30 då gav ja upp. In i en låååååååååååååång varm dusch. Sen var de bara att börja göra sig klar....
Drog håret bakåt på en gång så de torka åt rätt håll.. La make-up grunden.


Sen var slappa, surfa och äta frukost. Håret åkte sen upp i knuten..

Såg nästan ut som 60 tal..



"Redo" för skolan




















Skolfotot var så klart väldigt smickrande, NOT! Har bilder på min kamera, dock lämnade jag den på skolan. Så tidsnog får ni se.

Nu ska jag sluta visa egobilder å snacka goja. Men som ni kanske märker är jag inte helt förkrossad efter dagens prov. Väntan var BRUTAL men när jag väl började med frågorna 15.30 så gick de riktigt bra. Kunde många av frågorna, för vissa var våra "övningsfrågor". Kändes riktigt bra, men de brukar vara tvärt om för mig då, men jag håller tummarna. Vissa frågor var verkligen bara ett WHAT? Vi tackar världen för flervalsfrågor, 25% chans att ta rätt! Så nu är jag ganska lugn inombords. Imorgon ska jag bara sörva dom andra i 2h mellan 9-11, sen ledig. Tvätt å städ då. Läsa igenom Spa-delen också. Skriftligt för de på torsda. Hoppas jag...!

Ligger nu på en vanlig madrass, med ett vanligt täcke. Min Emma är underbar! Som tack tvättar jag lite åt henne imorgon, samt får hon ärva lampa, bord, mat och förråd när jag flyttar. Alla vinner på de.

Borde nog sova med tanke på sömnen jag missade inatt. Överpigg, ja? Latent huvudvärk? Ja. Så ännu en alvedon sen sova..!

KRAM PÅ ER, och tack för alla UNDERBARA hälsningar, de värmer!

Kommentarer
Postat av: Åse

God morgon!

Skönt att du har en lugn dag idag! Hoppas du fått sova inatt & har enrgi att ladda inför nästa prov!! Håller tummar & tår!!

Kram kram

2010-02-02 @ 08:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0