Jag ser mållinjen!

Lite dåligt med hejar-remsor här på bloggen. Åse stöttar mellan spyorna, och stackars Zandra har inte internet. Är de ingen som följer "spänningen" ;) Hehe, troligen inte, men jag gillar er ändå.

Igår var jag ju mer knäckt än någonsin och somnade hyfsat fort och sov för första gången denna veckan en hyfsat bra natt. Klev upp före 9 och satte upp håret i den vanliga "cidesco-knuten" som vi kallar den. Sminkade mig på samma gång. Like bra. Läste lite spa, men de är så svårt när man inte vet hur dom frågorna alls är... Så tillsut gav jag upp och höll tummarna.

Åkte in till stan och mötte upp Tess och Julles, my girls. Känns konstigt att lämna dom, overkligt. Känns som om jag bara ska hem över helgen, med grymt mycke mer packning. Hm! Vi hade en mysig lunch sedan mötte jag upp Sofia som fick deras tv-dosa och antenn som glömdes vid flytten i söndas. Lämna henne också?? Jobbigt! Mot skolan för att städa efter dom andra. Dom var försenade drygt en halv timme så mycke slö tid, ångest tid. Tömde skåpet och fick mina provisions pengar, alltid bra de. Kl 16 var de dags, skrivning. Inte alls nervös förens jag slog upp första sidan. Samma dumma anatomi frågor som i måndas... hade jag rätt på dom då? How knows, samma svar idag iaf. En del bra frågor, å vissa skumma och konstiga frågor. Kändes bra tills jag lämnat in och började tänka. Deppad till tusen å resten av klassen också. Kom på fel efter fel. Åkte hem så låg. Ställde mig i köket för att laga mat, nästan tårögd. Då ringer mobilen...
-Kaisa ringer, stod de (Kaisa i klassen)
vad nu tänkte jag svarade så klart. Kaisa sa:
- Grattis!
- Va?
- Ja, Grattis. Alla klarade provet?
- Va, hur, nä, va... Seriöst? jag håller på gå under!
- Jo, vi stannade en del å väntade medan dom rättade. Och ALLA hade klarat sig så dom sa de på en gång.
Förstå den lyckan, och lättnaden. Gråtfärdig bara för de. Så imorgon kan jag göra den praktiskadelen med en tanke mindre i huvudet, UNDERBART!

Allt i princip är nästan nerpackat... IM COMING HOME, TO THE PLACE I BELONG! Håll tummarna en dag till är ni snäll!
PUSS PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Åse

...självklart!!

2010-02-04 @ 23:04:22
Postat av: Zandra

Jag har internet! jag fick läsa slutspurten allt-i-ett.



Idag är dagen Gumms.



Imorn så kommer du hem ! HEM ! på riktigt !

2010-02-05 @ 15:57:32
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0