Bra lösen?

Ursäkta min sena update, men jag skulle skriva iveckan dock kom jag inte in hit. Har tydligen ett bombsäkert lösen. Här på min dator är de sparat, så jag skriver de aldrig. Så när jag då skulle skriva i Övik gick de sämst. Så här kommer en snabb update....

Förra fredan reste jag upp till Piteå (5,5h med byten och väntan) komme till jobbet strax före kl 16. När Sara komme hade vi lite genomgång av lördagensbehandlingar, lite rundvandring, bra att veta saker typ. Sara åkte till Lule med sin karl för att sova hos hans syster, och jag gick upp på mitt rum. Åt midda, gymma lite (inte update där precis, skönt att röra sig lite iaf), tog ett snabb bad innan de var dags för hockeyn. Låg i hörnsoffan och njöt med täcke å allt. Sedan var de bums isäng i min stora renbäddade säng, mmm!

Lördan åt jag hotellfrukost innan jag stämplade in och gick 30m till jobbet, haha, skönt! Dagen kändes lång på ett bra sätt, dvs att man får gjort mycke, klockan går fort, men ändå känns de som en evighet. Hade många behandlingar och trevliga kunder =)



Efter jobbet åt jag midda, duschade, sminkade av mig och tog på mjukisbyxorna för att ta bussen hemåt. Gick ut typ 2min i åtta. Bussen komme 20.15, de var en kall promenad och väntan. De var lämliga -29grader *BRRRR* Såååå kall hela resan hem, fruktansvärt!

Söndan åkte jag med mor till Vännäs. Hon jobbade å jag var hos Franssons, eftersom Sofia var hemma. Sov sedan hos Emma. Åkte hem med mamma och hade en tok tråkig dag. Kl 19.15 skrev Åse att dom behövde en faster som skulle vara hemma med Hilde. 20.10 klev jag på bussen mot Övik. Så där har jag varit tills igår. Jag å Hilde har haft mysdagar tillsammans, samt haft Kiir på besök ett dygn *lycka* Har bilder på mobilen, som datorn inte hittar igen *SUCK*!

På onsdakväll bjöd Åse med mig på bio. Vi såg Farsan, riktigt kul. Å igår när jag kommit hem och vänt for jag på bio med Maja som bjöd mig på Valentinesday, helt underbar! Tur jag har =)

Om en timme ska jag vara ute vid E4an och hoppa på bussen mot Pite. Idag tar resan bara 3h, yey. Jobb imorgon, hoppas på få åka bil hem!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Zandra

När får man träffa sin Freda igen då?

2010-02-26 @ 16:57:32
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0