3e advent

Här hoppar vi över 2a advent, kan ju alltid skylla på tidsbrist ;)

Sista veckan på jobbet var både upp och ner. Skönt för att de snart var över, jobbigt att lämna vissa människor och ett jobb. Veckan avslutades iaf på söndagen den 2a advent med en kanon midda, hela spa-gänget och Patrik. Länge sen jag skrattat så mycke. Pernilla är en klippa!

Måndamorgon packade jag ihop, sa hej då, hämtade Pernilla å vi hade en dejt i Svenstavik innan de var bussåkar dags. It was LOVELY to be home!!! Fick passa Edwin på tisdagen, min stor kille. Mys mys. Onsdagen blev de en trip till mamma å se nya köket, lite julhandling och träffade nya människor, kan veckan börja bättre?! Dont think so. Resten av veckan var nästan lika bra. Träffat många älskade, njutit av min lägenhet osv.

Idag hämtade jag Nils på busstation och åt lunch innan vi gick mot Teg för att få åka något Nils pratat om förut: Lastbil. Vi fick åka med i Nicklas stora gula flisbil, gissa om någon var glad?!


När vi närma oss Tväråbäck säger jag:
- Nils, vill du åka med i traktorn när Nicklas ska lasta?
I Nils ansikte bredder ett stort leende ut sig å han svara lite små generad
- kan jag väl...
Såååå söt! Han såg så stolt ut när han gick till å från traktorn med Nicklas. Sen satt han å vinka då dom passera. Impad att han inte ens tveka! =) Väl hemma igen gick vi å handla. Sen blev de lite Uno och vila innan middan. Matkoman kom fort, så vi intog sofforna tills Johanna komme med pepparkaksformar å kavlar. Så härligt med julbak. Lite deg hann inte med ugnen, konstigt *hehe*

Nils satt sen i soffan å åt någon pepparkaka å drack julmust. Jag å Johanna satt i köket. Efter en stund tycker jag de är lite väl tyst. I soffan låg fasters prins å sov så sött. Bäddade madrassen, klädde av han så han kunde sova vidare där. Han sover som en stock nedanför min säng, mys. Är nog på väg isäng snart jag med... En dag imorgon med. Hoppas på att få resten av veckan... Ja, de som blir de blir.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Zandra

dom är ju för härliga!

2010-12-14 @ 10:28:50
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0