Boring

Ny vecka, och snart ny månad... Den bästa månaden =)

Var som sagt i Pite ihelgen som vanligt. Gick bra, fullt upp. Lördakväll tog jag bussen ner till Skellefte, skönt att bara åka 7mil. Sov hos Fia, Johnny och Edwin. Edde hade redan decka eftersom klockan var över 21 när jag komme. Så vi spela Dot, mamma var också på besök =)

Sönda förmidda for jag å Sofia en snabbis på stan. Köpte spännande saker som ett diskställ (finally!), tvålpump, tandborstmugg, väggklocka. Sånt där behövligt, men lite små tråkigt att köpa. "Råkade" hitta 2st t-shirt på Cubus också. Dock väldigt stort behov av sådana. Båda för 148kr *FYND!* (och lila, hihi!) Sen var de kalas, dock hade de varit kalas varje dag hela helgen. Men så blir de då inte alla kan samtidigt. Johnny hade baka gott och fick fina paket. Kul att träffa hans släkt också. Vid 19 körde jag å mamma hemåt. Jag sov i Sävar så jag skulle slippa buss.

Mamma började jobba kl 11 på måndan, perfekt. Hade så mycke saker i bilen så de var verkligen passande att få åka till Vännäs.

Igår kväll kom Sofia hit. Hon nålade Johannas balklänning som ska få en liten make-over. Själv fick jag ett samtal av underbara Anna som nu erbjöd ett vardagsrumsbord, inte perfekt om så säg?! De kommer behövas på freda =)

Tog mig en liten sovmorgon imorse, eftersom inget jobb ringde. Sofia for nångång efter 7, men då sov jag gott igen. Har tråkigt. De snöade så jag ställde in min morgonpromis. Har baka ist, måste bli av med ägg. De börjar bli dags att klä på sig ordentligt.

KRAM

Kommentarer
Postat av: mamma Fransson

Hej !

Jag tycker också att det är den bästa av de bästaste månad.

2010-04-27 @ 20:32:02
Postat av: Anna

Hoppas att det kommer till användning =)



Ha en helt underbar valborg...

Kram

2010-04-29 @ 19:29:05
URL: http://pedersenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0