När allt bara går fel

Förra veckan var som lite konstig. Jag var verkligen på bra humör, men mycket gick bara emot mig och tillslut förstod jag verkligen inte varför?

De började på tisdagen, jag var glad men resten emot mig. Kändes de som, men jag behöll mitt leende och hoppades de skulle vända. I ett telefonsamtal tisdakväll blev kommentarerna för vassa och jag blev upprörd och gick isäng arg å les. Somnade fort och sov djupt till onsdamorgon. Vaknade med känslan, nu är klockan mycke. Den var 8.03, jag börjar 8.30... Jag hade alltså inte ställt väckarn. Men jag snabbt iväg och blev bara 13min sen till lektion. Lite borta den dagen. Körde ett snabb pass på cross-fiten (5km). (Måndan blev 7,5km, bra vecka!)

Sedan var de torsda och sovmorgon. Steg upp vid 9, skulle på ett möte kl 11. Hon jag skulle träffa ringde 9.15, för mötet var 9, inte 11. Nästa möte var kl11... Ännu en tabbe. Två dagar i rad och allt bara gick bara fel. Men sedan vände de lite, tack och lov.

Fredagen var en SPA-lektion, Mother to be. Vi lekte havande-mammor och blev peelade och inpackade isäng, skönt. Där efter viadirekt till jobbet och en lönings-freda, små-kaos dom sista 3h! Efter stängningen var de full fart vidare. Mötte upp Sofia och Pontus på Odenplan och vi gick för att se Hanna uppträda med Vasagospel och Samuel Ljungbladh. Underbart bra var de =) Sen gick vi till ett tapas-ställe, åt världens godaste aioli och pratade, mysigt.

Somnade gott några timmar innan de var jobb-dags igen. Men gårkvällen blev också väldigt bra. Jag mötte upp Hanna i Huddinge, vi handlade och åkte hem till henne i Flemmingsberg. Jösses, vilken backe dit upp. Underbart go midda gjorde vi, härliga samtal, många skratt och en sån där perfekt tjej-kväll. Vi missade 23.29 tåget mot stan och fick sitta en halv timme och vänta... Men vi roade oss fint, och spärrvakten, hahah! Hanna drog ut med några tjejer och jag drog hem och kröp isäng trött, med men glad. Sov 10 härliga timmar!

Några fina moves =)


Efter en lat dag med lite tvätt, veckohandling och läxa. Så nu myser jag i soffan. Love Actully på tven, perfekt! Imorgon måste jag dra igång med att plugga seriöst igen, förra veckan var en off-vecka. Kanske börja med Vatten-arbetet?! Vi får se var de blir... Just nu sneglar jag på min renbäddade säng...mmm!

KRAM PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Zandra

Det är tur att du är född med ett leende på läpparna gumms !

2009-10-26 @ 00:48:54
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Elin



Såna där dagar då allt går emot är så jobbiga.

Hoppas att den här veckan blir bättre!



Kram!

2009-10-26 @ 19:23:24
URL: http://smagodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0