I QUIT!

Just like its står med min hemska handstil... Jag sa upp mig idag från System bolaget, from 5/1. Tog från den 5/1 för då kan jag jobba extra i Umeå under jul som "utlånad" från Brommaplan, och slipper skriva nya kontrakt. Efter några jobbiga veckor, ont i magen, stress osv så tog jag beslutet redan i måndas. För nu före jul har vi 4 slutprov, 2 arbeten och en "uppsats" att skriva. Sen jul på de. Så nu har jag tagit en riktig break för att börja andas igen och ladda om så jag kan orkar plugga en sista sväng innan jul. Efter jul vet jag att de kommer va GALET när jag kommer ner... 3v + 2 dagar "vanlig skola" med slutprov sen EXAMENS vecka...SJUKT NÄRA. Thats its why i dont want to work then!

Varför jag blandar på svenska å engelska är att jag hade en kund igår, som flyttat till Sverige från Mexiko och fick prata knaglig engelska hela behandlingen, Oh my god! Tur att ingen hörde mig :P

Nu måste jag laga midda, sen in i duschen... Å vad i hela friden ska jag ha för kläder ikväll? Ska vara i Alvik om ca 2,5h... IHHHH! ÄLSKADE VÄNNER =)

(Zandra, Elin.. Ni SAKNAS MIG!)

VI SKA SES.... 4 VECKOR, 28 DAGAR PUSS

Kommentarer
Postat av: Zandra

Alltså snart säljer jag teven och kommer ner till dig!!!

2009-11-20 @ 20:14:45
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0