Ljuva sönda

Sönda, igen och veckan är snart över. Tack och lov för de måste jag säga efter allt som hann hända, eller inte hans med. Magontet satt i till fredan då livet kändes lite lättare, och jag kunde se lite klart. Åt lunch med Kaisa, sedan åkte vi till Gertab och handlade mestadels pedikyr saker så man kan "jobba" lite i sommar. Efter de åkte jag direkt till jobbet, eftersom Julia var sjuk så behövdes jag. Gick bra och jobba, kände mig riktigt wasted och alla vinfrågor svarade vakten på åt mig, perfekt. Väl hemma blev de hockey, midda och sängen.

Lörda var de upp och jobba igen, HELT SLUT. Men de flöt på bra och jag gick hem hyfsat pigg. Åkte senare på kvällen till Julia. Hennes vän Shane var där. Shane är också amerikan, så jag fick prata engelska hela kväll *im kung at that!* =) Jag å Julia gick sedan ut en sväng på söder och träffade några av hennes kompisar. Trevligt.

Imorse vaknade Julia kl 7.30 hemma hos sig och kan inte somna om. Efter ett bra tag är hon uttråkad å kommer på: Jag ringer Vännäs! Så de gjorde hon... Hennes Vännäs/jag hade då sovit runt 5h. Jag svarar å var helt borta å inte gladast.... Kom inte ihåg mycket av samtalet.
 
På förmiddan gick jag ut på en på skogspromenad... Helt underbart:


Picknik med mig??

Vägen ut ur skogen..!

Kvällen blev midda med Julia och sedan lite tv-tittande. Alltid bra. Åkte hem redan vid 20, för hon skulle på bio, vilket jag inte orkade med.

Imorgon ska jag ta itu med hela boende grejen... Är jag verkligen vräkt??

KRAM

Ps: om jag skrivit konstigt någontans är de för att jag pratade i telefon samtidigt! Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0