Crule to the eye

Kära vänner, de är tungt nu. Väldigt tungt. Tungt att få höra sanningen så konkret. Och allt, allt ska hända just nu... Är de en slump??? Iofs så har de funnits där hela tiden, men idag när han sa orden med den blicken... Jag måste verkligen förändra mitt liv. Kan man ta semester från sitt liv? Troligen inte. Är glad att jag får komma hem nästa vecka och prata med mina vänner, få stöd. Allt ska man inte bära själv... Tack Zandra!

Mitt i allt inre kaos idag packade jag till Jönköping. Orkade inte tänka ut vilka kläder jag ska ha, tog bara en bunt och la i väskan. Väskan som såklart är full i princip. Täcke och luftmadrass med pump tar upp MYCKE plats. Ett par skor, handduk, necesär och kudde ska också ner...hm. Jag vägrar fälla ut extra kanten!

På sönda tar jag upp täcket och luftmadrassen, sedan fyller jag på med resten som ska med "hem". tack å lov slipper jag tvätta innan jag åker uppåt iaf, nice!

Hur som, så åker jag som sagt till Jönköping imorgon på årsmöte. Jag, Ewe och Emma åker för Vännäs Smu, kyrkan med andra ord. Skönt att komma bort några dagar och se nåt nytt. Visst skulle jag hellre velat åka uppåt ist för neråt, men jag håller ut dom sista dagarna!

Ha de bra vänner! Saknar er alla! Och till er som kommenterat... TACK! Ni finner mitt svar i de inlägget som en kommentar!

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Zandra

Anything for you honey!

Tänker på dig här uppe! Längtar tills vi ses! kraaaaaaaaaam

2009-05-21 @ 08:35:24
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Camilla

Vad det än är...så tänker jag på dig..vill att du ska må bra, kram på dig kusin! Massor!

2009-05-21 @ 12:13:26
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0