De går utför, pga mig?!

Ja mina vänner, snart är de helg??? Känns inte så, verkligen inte. Ser jobb framför mig...men de kan ge något bra också?!

I övrigt så är de lite tungt nu.... Vageln är kvar, men *peppar peppar* så är de mycket bättre efter jag spolade med koksaltlösning igår på skolan. Måste göra om de imorgon! Sömnen är kort och inte så djup som den borde. Ryggen ömar och sängen/madrassen på 10cm skumgummi på plank gör de inte bättre. Jag längtar till om 2v, då kommer mamma och Bengt ner för att fira Mikes fru som fyller jämt. Då ska jag ha fyndat på blocket så jag iaf kan sova om nätterna, då kanske dagarna blir bättre också?!

Våren är på väg, solen skiner, men vinden blåser hård och så kall. Vill ut när man är inne eftersom solen är lockande, men väl ute brr! Frisk luft iaf. Igår morse var de upp frukost och iväg å träna. Eller jag hade min personligatränings timme. Där en Emma lade upp ett program till mig. Vi gick runt och prövade övningarna, shit vad jag kommer bli stark i min rygg och axlar. Väldigt taggad är jag. Hade tänkt pröva idag, men min kropp sa ifrån. Den behöver vila idag, tro mig! Köpte ist första bästa par solglasögon och tog mig hemåt.

Satt och pratade med Maja på MSN om en ev lunch imorgon, då hon bad om hår och smink till balen. Självklart vill man ställa upp, så kul. Ringde även Elin eftersom de är ju som våran grej. Mitt i samtalet kommer jag på de jag gick och funderade på konstant igår. Jag visste att de var någon som fyllde år... kom på några, men jag visste att EN person fattades. Och de var såklart Elin! SJUKT DÅLIG VÄN ÄR JAG SOM GLÖMMER!!! Hon sa att jag kom ju iaf på de själv, och bara ett dag senare.... ÅH VAD DÅLIG JAG ÄR!!!!!!!

Imorgon är de skola 8.30-16.30, jobb 17 (tidigare om möjligt)-19.30. Efter de tänkte jag fara en sväng till Betel, där de är Kallelsedagar och känt folk, Vännäs folk =) Ludvig, Amadeus, och Daniel?! Skulle nog sova här sen. Måste ju se efter tonåringarna åt Arvid ;)

Måste kanske börja med att sova själv?? Har använt Hugo ikväll, han gjorde sååå fint här =)

Pöss på er

Kommentarer
Postat av: mamma Fransson

Hej Vera!

Det är bara så att Du är bäst och ingenting annat.Håll koll på dom där pojkarna, dom behöver säkert styras upp lite.Puss å Kram

2009-03-20 @ 11:04:00
Postat av: Syrran

Du, du har som otur du! Hoppas att vageln snart är borta,det är ju inte så skönt. Själv har jag nog tyvärr inlett en förkylningsperiod. Johnny har ju varit jättesjuk förra helgen och nu i veckan, Edwin blev snuvig i måndags och nu är det min tur. Jippi...

Men det är ändå mest synd om Edwin, ögonen rinner, det är rossligt och snuvigt i lillnäsan. Han kan ju inte fräsa ut något. Nåja, hoppas på en bättre nästa vecka. Ha det bra!

Snorkråkevinkningar Sofia

2009-03-20 @ 13:37:10
URL: http://sofiafiddeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0