Hugo, min vän

Hur skönt är de inte att vakna och tänka: "Idag är de freda, du slipper sminka dig, för din enda lektion är 3h make-up. Du jobbar inte ens idag, inte imorgon heller. Om någon timme är du lång ledig att göra vaaaad du vill!! " =)

De fick mig att stiga upp. Sen att de var freda den 13:e kan ha varit boven att jag fick klä om mig 2 ggr för jag gjorde fel, och att jag sedan stod och hällde havregryn i min fil, vilket inte smakade bra. De blev grötigt i filen, ursch! Jag skyller på dagen ist på att jag var trött ;)

Dagens lektion hade temat sotning. Då kan man komma hem och se ut så här runt ögonen....


Jag sminkade Jennifer, och hon sminkade mig. Jag blev grymt nöjd. Hann dock inte fota henne.

När jag kom hem efter att ha burit Hugo på Stockholms gator, på tunnelbanan, och uppför 7 trappor var mina armar som halv dö. Laddade om med lite blodpuddingslunch och påbörjade sedan dagens stor städning.
* Rensning i garderober
* Sy knappar 
* Allmän plockning
* Tavel upphängning
* Dammtorkning
* Efterlängtad dammsugning med Hugo (Han var UNDERBAR, den lilla röda*HAHA*)

* Golv torkning

Väldigt nöjd nu. En dusch och midda på de här, så orkar jag nog torka i skafferiet. Vad ska jag göra resten av helgen? Lite vila..sen då? Ah, he som händer, he händer =)

KRAM PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Zandra

Sota sota sota...

Vilken läckerbit du hade, vare bra sug i han?

2009-03-13 @ 18:05:14
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Elin

haha, skrattar åt Zandras kommentar! Skulle bra gärna också vilja veta :)



Vilken städardag du hade! har du något kvar att göra resten av helgen då?? :)



och du förresten, vilken babe du är!



Kram läckerdam!

2009-03-14 @ 15:56:35
URL: http://smagodis.blogg.se/
Postat av: mamma Fransson

Hej Vera!

Tack för en skön stund i dina händer, de gör vi om. Du kan inte låta Hugo bara jobba, du måste va snäll med han också, lite gos å sånt.Förresten finns det sånt där jox i reseförpackning.Puss å Kram

2009-03-16 @ 09:33:57
Postat av: Linn A

Vad du är söt!!!! :D

Du får vara min sminkös i framtiden tror jag ^^ Gärna till modellfoton!^^ Jag har köpt en ny kamera nu :) (Canon EOS 450D). Kom hem snart så jag kan träffa dig! (jag missade dig förra gången!)

KRAM KRAM!!

2009-03-16 @ 17:36:03
URL: http://linnelisabet.livejournal.com
Postat av: Åse

Hallå? Nu har vi sett nog av din röda lille kompis! Nytt inlägg, tack! NUUUUU!! Kram kram

2009-03-16 @ 22:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0