Äntligen helg

Som sagt, ÄNTLIGEN HELG! Veckan har varit lång, lång...lååååååååååååååååång!!! Måndan var de träna å skola. Tisda skola å jobb. Onsda  jobb å skola, Torsda skola och LEDIG kväll (nekade jobb), freda skola och jobb... Och idag jobb. Så ganska fullt upp.

Höjdpunkten i veckan var helt klart min torsdakväll som spenderades med Malin i Vällingby. Först åt vi midda sen var de dags för SHOPPING! De blev en klänning, 3 linnen (2st skollinnen!!!), en par tight, en parfym, ett gloss... Allt för under tusen lappen. Jag älskar REA ibland!!! Dock fattas nya byxor... Får bli på månda??! Är faktiskt ledig månda, torsda och sönda från jobbet. Dom andra dagarna ska jag dit timmarna jag har över.

I veckan måste jag studera till hudvårdsprovet. Har redan börja, duktig som jag är *HAHA*. På tal om skolan så var jag i tvätten hela veckan som var. På ett sätt var de lugnt och skönt, inte lika stressigt som vanligt. Men de var såååå lång tråkigt. Tills freda eftermidda då vår kära klass spårade ut totalt... En viss utländsk kund hade blivit rekomenderad oss av sitt hotell, och kom därför förbi för en massage. Dock när han kom och skulle klä av sig så är han en karl som går kommando. Så han gick på toan och virrade handduken runt sig och gick till sängen. Ni kan tänka er en hel klass med tjejer, en freda eftermidda, en snygg karl med bara en handduk som går igenom en salong...Osch vad alla vaknade till *AHAHAHAHAHHA* Tänk så tokigt! =)

Ikväll skulle jag äta midda med Julia och Micke och sen skulle vi vidare. Men för en timme sen låg hon hux flux å sov med huvudvärk. Så nu sitter jag här färdig fixad, med mina nya klänning, tittar ut mot solen som de ibland kommer lite regn i, och undra om jag måste göra midda sjlälv nu?!

Imorgon väntar tvätt, städ, plugg.... Träna?? Hur som, ha en bra helg! KRAM

Lite bilder från kameran å midsommar...

Franssons stuga...

Min "sill-tårta"....

Sötast...

Afrika-bygget!

MMMMM....Härligt!



Sånt som saknas nu...
Göransvägen 36 B, B som i Bodegán!

Edwin, så gooo!

 
Ego-trip...

Just nu... Vill ut!

Skolan... Passar på att ha håret på kragen, mot allt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0