Kalla vindar i seglet

Så var helgen snart över och imorgon börjar en väldigt jobbig vecka! Först har vi vaxning, hel ben. Sen efter lunch har vi ett "litet" ansiktsbehandlingsprov, efter de är gjort är de min tur att ligga och få ansiktet por-tömt.  Så smärtsam dag.

Tisdan ser inte heller ut att bli bättre. På morgonen ska vi gå igenom Centralanervsystemet på anatomin, innan vi har vårat stora svåra irrierande djupa dumma kemiprov efter lunch. Jag måste bara klara de! Den kvällen är de bara ladda om för vårt sista anatomiprov veckan där på. GE MIG STYRKA =)

Igår kväll behövde jag och Malin en paus, så vid 17 åkte jag till Vällingby där vi gick på stan tills dom stängde innan vi slutligen åt på en krog/resturang. Där åt vi sist också...MUMS =)  Sen skulle Malin handla godis, så vi skulle gå till en liten kiosk där på stan. Centrum har nästan som tak på sig, och jag hade världens hicka, så de ekade. Vi fnittrarde som aldrig för, lite roar små =) Hem kom jag strax efter åtta då blev lite tv-titande, innan jag fortsatte läsa kemi till 23.30.

Tog lite sovmorgon, och låg sedan och funderade på livet och anatomi som jag drömt om och inte kommit på svaret till. Till slut klev jag upp och åt tv-frukost och hade de gött en timme innan jag å Malin gav oss av på utflykten till Coop. De var långt att gå, och kallt blåste de mellan Willys och Bromma city, där vi var på Stadium och Coop (Ungefär som på Ersboda). Malin fyndade återigen en kofta på Stadium och jag en sportbh. På Coop blev fynden en ryggsäck för min del, och ett par stövlar för Malins del. Hem kom vi snabbt och praktiskt =)

Eftermiddan har gått till plugg så klart. Ska göra nog göra mig klar för sängen, å läsa lite där. Hoppas jag kan somna sen =)

KRAM PÅ ER!

Ps: Fler fin MMS-bilder på Edvin kommer sen..hih. Ds

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag säger än en gång. Lycka till med Skolveckan i veckan. :D

2009-01-12 @ 10:15:05
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: mamma Fransson

HejVera!

Efter en jobbig vecka så har jag fått huvudet ovanför täcket, vi hadde begravning i onsdags, var jättefin, städade ut pappas rum i torsdags så när jag kom hem därifrån så hamnade jag i sängläge har legat där tills idag men gör inga större tokigheter, är inte så stadig på bena.Va roligt att du äntligen har fått bli moster, en riktig söting.

det här med pluggandet bit ihop, det kommer en ljusning, när du står där och ska öppna Veras salong.Jag vet ju att du är bäst du fixar det här och när du är lämpligt less sms:a till nån lämplig snygg person, du vet ju vilka jag menar, det var rally hela helgen här, hihi. Puss å kram

2009-01-12 @ 16:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0