Njuva Norrland

God fortsättning på er alla!
Själv hade jag en mycket bra nyårsafton i Spöland med 3 rätters, trevligt sällskap, badtunna, bastu flotte och många skratt. Bra bilder kan dyka upp vid senare tillfälle.

Detta inlägg vill jag bju på några mobilbilder, eftersom jag inte orkat använda min vanliga kamera... Enjoy!


På isen i Stärkesmark. Underbart, inte sant?!

Nisse och Fredrik, premiär i Forden.

Gårkvällen... Simon, Nisse, Hanna och Helena.

Hanna och Helena, med fin hattarna.

Gladast goes ego =) Jag hade en grym uppsättning, som ej syns här. Och som försvann i badet och håret blev till is!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

såg ju hur mysigt ut som helst :D

nu sitter och och bloggar och spanar det sista innan du och jag bussar in till storstan ;)

2009-01-02 @ 10:25:14
Postat av: Zandra

Det var jag som skrev :D

2009-01-02 @ 10:26:01
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Sofia

Var du tvungen att lagga upp bilder pa starkesmarkssjon. Nu vill jag ju bara hem..

Gott Nytt Ar vannen!

2009-01-02 @ 13:38:45
Postat av: Elin

Vilka fina kort! Norrland kan vara härligt, men just nu längtar jag bara bort till värmen nånstans!



När börjar du skolan igen??



KRAM

2009-01-02 @ 17:22:32
URL: http://smagodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0