Jo, jag har ångest

Imorse fick jag ett sms och blev så glad och tänkte de här blir nog en bra dag.

På anatomin gick strömmen, och var borta i ca en timme. När han kom och lyste upp oss igen, var ändå allt som vanligt. Sen fick vi tillbaka anatomiprovet... 1poäng, 1 fruktansvärt ynka poäng ifrån MVG, jag vill gråta! NI vet inte hur stolt jag kände mig över de provet tills jag såg skiten... Ja vet, VG är inte dåligt. Men jag hade kämpat så ....SNYFT!

Väl hemma blev de klassikmidda sen till nästa börda, kosmetisk kemi. Började gå igenom frågorna... allt var som ett frågetecken. Så jag läste en fråga sökte svar osv... men ja de känns lite som att leta en nål i en höstack. Tillslut ville jag bara gråta även då. Då ringde jag Hanna och fick prata ett tag. Sen plötsligt gick de lite bättre.

Nu ska jag gå isäng, och läsa några ansiktsmuskler!

Om ni söker mig, finner ni mig här. Här bland papper, böcker och ångesten. Men de här ska gå... Jag tror på mirakel!

Go natt på er! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0