I <3 Saffran

Dagen började tung. Vaxningen smärtsam, men ändå sövande. Så avslagen! Smärtan tog jag inte ut i skrik utan i grimaser i handduken, alla var lite oroliga! Jag överlevde iaf till lunchen.

Lunchen var tråkig, smaklös och torr... Ungefär som jag kände mig! Teroretiska prova i ansiktsbehandling gick i black-out-nivå. Glad om jag blir godkänd med andra ord! Var bara så borta/nere... Låg i dvala i ansiktsbehandlingen tills Carro började med portömmning. Fy så fruktansvärt ont. Näsan kändes som ett stort blåmärke, som hon gick lös på.

Middan började jag med redan vid 5, eftersom vi fått sluta tidigare. Trött och hungrig stekt jag blodpudding och läste kemi. Maten var grym, och Hanna lagade mat medan jag åt, alltid trevligt. In kom också Jonathan och gjorde oss sällskap. Så där blev jag kvar en stund och pratade, pluggade och började på piggna till. Sen bjöd Jonthan på Saffranslängd, som hans mamma gjort. Helt underbar!

Efter de gick jag mot rummet och kände sockret stiga. Så ner i soffan å in i kemins värld. Allt kändes bara så logiskt. Jag har delat upp de och hoppas på de bästa. Allt kändes bara greeeeat =) Så jag hade ca 40min på mig innan Malin skulle förhöra mig, så jag gick lös och städade. Musiken hög, lätta steg och leendet stort. =) Förhöret gick kanon. Håll tummarna att dom frågorna kommer imorgon!

Nu börjar sockret sjunka, dags för sömn my friends.

Mamma Fransson:
Bra att du vilat, de behöver du nog. Du är värd mer än så efter allt ! Sen så var jag less idag, men ikväll mindre. Men eftersom jag lyssnar på dig så hörde jag av mig till någon ändå. En snygg person som jag gillar. Sms kändes fegt, så jag slog på stort och ringde... Åh Hanna svarade...hihi! tack för tipset...Pöss! =)

KRAM

Som utlovat....


Bilden som Jörgen tog när han hälsade på på Bb innan dom åkte hem. Johnny kom med på köpet ;)

Kommentarer
Postat av: Zandra

good good :D

2009-01-13 @ 22:10:21
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0