Huvudet under täcket

Idag har de vara en riktig dag i skiten. Inte alls på humör. Sen dessutom massa skit kommentarer som gör mig ännu mer arg, ledsen, trött och irrterad. ÅÅÅHHH VAD STÖRANDE!

Chefens kommentar här nere tog nästan priset... Gick in där efter skolans slut bara för att kolla om han fått tummen ur för att skriva ett kontrakt till mig. De hade Mats gjort ist, för den dagen jag gick in nu i januari. Varför skrev han inte längre på en gång? Sen frågade chefen om inte jag ville jobba på lörda. Men eftersom vi åker på lörda och jag har lovat träffa Malin före, så lät han sur. Jag sa att resten av helgerna passar ju.. Fick till svar: "Men du ställer ju aldrig upp när jag väl behöver dig"
Han var väl halv ironisk, samtidigt som han också var sliten. Men fy så arg å irriterad jag blev fast jag sa inget. Jag jobbade VARJE helg i höstas, nekade aldrig. Nekade förra helgen för handledens skull, och nu låter han så där....ÅHHH!

Hem och packade om lite, pratade med Carro i köket som var minst lika arg på allt å alla. Köket som förövrigt såg ut som SKIT, och någon har nu total kvadda hennes stekpanna. VAD ÄR DE FÖR FEL PÅ FOLK???????

Jag rymde sedan. Tok t-banan till Vällingby, köpte en pizza och gick upp till Malin. Klockan var ca 19.30 när jag kom dit trött hungrig och les. Malin stackarn har ju feber, så hon blev glad för lite mat och sällskap. Provade ut helgens kläder och mina skor. He får duga.

När jag liks klagar på allt annat. Imorgon kommer Sofia hem från Tanzania. Över 5 månader jag såg henne sist...När ska vi få ses igen?  Sen ska Edvin ut på sin första lång tur ner till Övik. Alla älskade syskonbarn på ett ställe... och jag 60mil bort. FY FARO var jobbigt de känns! 4veckor tills jag flyger hem... Varför bokade jag inte den 13e ist??

Livet känns surt, väldigt surt. Trots dom ljusglimtar jag fått idag.. KRAM

Kommentarer
Postat av: mamma Fransson

Hej Vera!

Jag längtar jättemycke efter dig också, du vet ju att jag älskar dig, mitt lilla sockergryn.Men som sagt bara skötsamma saker ihelgen, du måste prata med mig om allt.Ha så trevligt och visa vad en norrlänning går för.Kram

2009-01-29 @ 22:25:56
Postat av: Zandra

vad fan??? du jobbar ju jämt!!

Skit i dom! Du är bäst! det vet du och om du är osäker så fråga mig, jag vet ! Kraaaam!

2009-01-29 @ 23:55:16
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0