Snart helg

Så hade halva veckan passerat...skönt! Dagen började med att jag vaknade flera gånger, hade svårt att förstå att jag fick sova. Tänkte verkligen kliva upp 9 när väckarn ringde, men lat som jag var myste jag och halv som fram till 10. GRYMT najs! Lite lunch frukost på de, sen insåg jag att klockan var bra nå mycket och fick lägga på ett kol.

I tid kom jag iaf. Så på med kläderna och ner till salongen. Kl 12 började vi, men kändes som om de var en sönda. Ingen som helst koll på tiden. Hur som fick jag ännu en AB på eftermiddan. Många i klassen blev utan kund, och fick öva på varann ist. De skulle jag gjort på kvällen. Men just innan jag var klar med min kund kom Gunilla med en ny stripp till mig från repan. Och vips så hade jag fått en kund på kvällspasset också. Ännu en ab. Så 4 ab på 3dar... de tar sig, haha. Så kvällspasset idag gick verkligen snabbt.

Imorgon har vi bara salong på morgonen, sen pedikyr efter lunch. Lite skumt att blanda att börja sent och tidigt omvarandra. Fast de är lika bra att börja lära sig. För resten av vår tid på skolan är varannan dag, varannan kväll och varannan freda till 12. Ganska bra ändå??! =)

Kom hem för ca en timme sen, de var den kvällen. Jag och Malin fick åka bil med Somia och hennes man till Brommaplan, ett erbjudande vi inte tackade nej till =)

Sova på de här =)

KRAM

Några bilder från kryssningen...

Brudarna (Carro, Minna, Rosita och Malin)

Malin, jag och Hea =)

Jag, Rejhan och Hea... haha!


Kommentarer
Postat av: mamma Fransson

Hej!

Va det där det snyggaste ni hitta i helgen, det var då inte mycke å hänga i julgranen.

Puss å kram

2009-02-05 @ 12:16:30
Postat av: Zandra

Jag ska också åka färja...

eller jag vill iaf. hehe

2009-02-05 @ 21:26:19
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0