Me happy!

Jag vill börja med att tacka Zandra, som är en trogen bloggläsare, som även lämnar kommentarer =) Till er andra- Jag vet att ni läser... Skriv något tillbaka =)

Veckan här nere springer iväg... Precis som jag kom på skolan och sa i måndas morse: Ja brudar, håll i er för snart är de helg igen =) Ingen trodde på mig, men enligt mig och mitt taggande inför helgen så flyyyyyger tiden iväg! Fredan är nära.....weeeee!

Igår kunde jag inte hålla mig längre. Höll på plocka bort lite här hemma å passade på att lägga upp resväskan på lill-sängen och lägga i några saker. Sen skriva en lista på de där man ska ha med sig, så de onödiga lämnas här. Ja, jag vet att jag bara ska vara borta en helg. Men vissa saker ska hem, vissa ska hit, vissa ska hem för lagning/omsorg...osv. Så några grejer lär följa med iaf ;)

Imorgon ska jag vara lat. Jag ska ta sovmorgon, sen ska jag packa i lugn och ro. Skönt att äta lunch hemma också. Sedan så är de kvällspass på skolan som gäller. ÅÅÅH, vad jag längtar!

Samtalet med Hanna ikväll fick mig ännu gladare. Efter att inte ha träffa någon på 7,5 vecka, och sedan få avsluta ett samtal med "Vi ses i helgen, snart, om några timmar" de betyder såååå mycket! Hade egentligen tänkt åka ut på Arlanda idag och umgås med Åse, Hilde och Nils som mellanlandade där några timmar. Men eftersom jag är så glad och uppjagad inför helgen, så gjorde jag några ärenden ist och röjde här hemma. Så de bara är packningen kvar. Tur nog ses vi på lörda, annars hade jag varit på Arlanda idag.

SOOOOOON kom ja hem =)

KRAM PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Zandra

åh jag vill ju hinna träffa dig... om bara för en minut !

2009-02-26 @ 09:10:07
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0