Lycklig, helt enkelt

Oj, vad jag inte hinner med bloggen =) Ska sammanfatta helgen lite..

Freda: Skola, jobb å en sväng till Malin bara för att jag fick veta att jag egentligen inte skulle jobbat, och blev ledig på lördan.

Lörda: Lång sovmorgon, lycklig för att få vara ledig en lörda, pengar betyder inte allt. Sen så blev jag väckt av ett väldigt fint Alla hjärtans dag sms från Mamma Fransson, väldigt bra start =) Dagen blev skolarbete sen ut i solen som givetvis just gick ner när jag äntligen kom ut. KALLT var de, å frös gjorde jag. Gick och spände mig så mycket i bena att jag idag har träningsvärk i lår och rumpa... Den ni ;) Jag har tagit träningen till en ny nivå...HAHAHAHAH! Kvällen började med handling med Malin. Sen lagade vi egen klyftpotatis, fläskfilé och eget gjord vitlöks bröd MUMS =) Malin fick sin efterrätt som blev glass. Oj vad vi åt, och oj vad jag fick ont i magen. To much laktos!!!

Idag blev sovmorgonen en aningens kortare, men helt perfekt. Slöade ett bra tag innan jag gjorde ett ryck och stor handlade. Kom hem och gjorde "kycklingpaj", försökte göra den som syster Sofia gör så bra. Medan den var i ungen gjorde jag mousaka, som åkte in efteråt. Klockan var bara 16, men kunde inte hålla mig så jag åt kycklingpaj då till midda. Mousakan såg också väldigt fin ut. Får se om den blev de också när jag äter den till midda på skolan.

Helgens höjdpunkt blev kvällens resa till Östertälje, dit jag kom runt kl 20. Jag fick träffa min efterlägtade Sofia 5,5månader senare...UNDERBART =) Vi åt kladdkaka i Pontus kollektiv, fast inte Pontus...haha. Stackarn! Sen gick som tiden fort och de var dags att åka hem åt igen. Tar drygt en timme att åka. Så härligt att vi kommer bo så "nära" varann snart. Vissligen inte lika när som i Vännäs, 800m, men ändå.

På 1 vecka har jag träffa Sofia, Pontus, Elin, Jacob och Beppe. Jag är så lycklig över mina vänner. Om 2 veckor får jag se fler ...IIIHHH =)

Nu ska jag sova. Börjar kl 12 imorgon, men tänkte träna före ;)

PUSS PÖSS

Kommentarer
Postat av: Zandra

ja !! du får se mig !!! :D wee !

2009-02-18 @ 18:40:51
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0