Lite svinn får man räkna med

Ja, igår hade jag mina 2 första pedikyr kunder. Tror jag höll på nästan 5h sammanlagt...ursch, men fint blev de och dricks fick vi. Slut var jag efter en skolvecka på helspänn och "riktiga" kunder. Så när vi slutade runt 16.15 for jag på bolaget och jobbad en några timmar där, eftersom de var personalbrist som vanligt. Har så klart jobbat där idag också...!


Eftersom Zandra tycker att de är så kul att läsa detta ska jag berätta en rolig höjdpunkt från igår Eller jag tyckte de var grymt kul, ingen annan. Zandratyckte också de. Så så här var de...
Malin och jag hade kommit på samma tåg igår morse och smsade mellan varann, och kom på att vi även var i samma vagn. Men vagnarna är lång och mycke folk. Så när vi lämnat Abrahamsberg skriver jag till henne: "Vi kliver av vid nästa och ses" Min tanke var att på så sett se var den andra va. Så i Stora Mossen kliver jag av, men ser ingen Malin så tillslut hoppar jag in igen, eftersom hon hann nog inte få mitt sms. Vi börjar rulla då ringer Malin. Kvar stod hon på mossen och undrade var jag var...HAHAHA. Skadeglädje på hög nivå! Ni kan va lugn. Jag hoppade av i Alvik och väntade 1min på nästa tåg som Malin hoppade på ist. Detta roade lilla mig hela dagen..hehe!

Jag vill passa på att hälsa till Malins mamma, som jag hört läser min blogg ibland. Din har en underbar dotter =)

Nä, nu måste jag sluta såsa. Jag måste göra mig klar inför kvällen...Längtar =)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hahahaha! Roar mig än :D

2009-02-08 @ 09:31:37
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0