De känns inte riktigt bra nu

Jaha, de var den skolveckan. I veckan har jag haft riktiga kunder igen. Få men blandat. Ab, pedikyr och en manikyr. Tänk om folk med fotproblem kunde komma oftare och fixa sina fötter...Snacka om slitit och hemsk, men de blir ju lite bättre iaf. Sen idag fick jag min första manikyrkund. Hon skulle inte komma förrens efter lunch, och jag var ledig på förmiddan så då satte jag mig och gjorde en fransk manikyr på Malin, eftersom de precis de hon ville ha. Fruktansvärt svårt! Måste verkligen öva mer. Kunden blev iaf nöjd och tyckte att jag kämpade väl!

Veckan i övrigt har kretsa runt skolan. När man går dag har man bråttom hem för att laga/förbereda mat 4 måltider framåt. Eftersom jag inte orkar laga mat på morgonen, då jag går kväll. Istället har jag åkte och träna före skolan, väldigt skönt! Försökt trötta ut mig själv så jag ska sova gott på nätterna. Men när jag väl somnar drömmar jag hur mycket som hemsk, massa hemskheter som drabbar vänner och familj. Hoppas att de ska vända inatt. Har jobbat idag efter skolan, så nu borde jag somna snabbare iaf. Passade även på att städa här inne ikväll för att göra slut på sista orken.

Jobb blir de imorgon också. Sen är de nog tänkt att jag ska börja gå på schema på bolaget. Varannan freda och lörda?! Får se hur de blir. Imorgon ser jag framemot att få träffa Simon som kommer på besök, trevligt!

Idag fick jag även brev från ett sjukhus. Doktor Hamid Assareh ska titta på min handled. Tur nog har jag knappt någon smärta kvar, och kan använda den. Dock är knölen kvar. Så vi får väl se om den ska tas bort ändå. Hoppas isof jag kan lägga operationen mot sommaren, kan inte riskera att missa skolan.

Hög tid för sängen.... Förhoppningsvis söta drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0