Älskade vänner..

Igår var de lörda och jobb som vanligt. Men kvällen var allt annat en vanlig... Den var UNDERBAR!!!! Jag fick träffa min Elin (Wredle, fd Bohman) igen och Jacob såklart. Sist var nog i september... long time no see. Vi var hos deras vän Sune som fyllde år. Massa annat folk också... Ist för att berätta massa bjuder jag på några bilder från min å Elins kväll då vi gick lös med min mobilkamera, i brist på vanlig kamera... =)


Isn't she lovely...

Isn't she wonderful...

Tummen upp för kvällen =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Kvällen var helt otroligt rolig min vän!! :)

Tack!



Du måste skicka mig lite bilder!!! :)



Puss!

2009-02-09 @ 00:04:18
URL: http://smagodis.blogg.se/
Postat av: Elin

Var det du som skrev på min blogg??



Jag har bara inte hunnit sätta mig ner och skriva allt jag vill skriva... Jag tänkte skriva om hela stockholmsresan och min kväll med dig.

Dessutom så vill jag ha lite bilder på oss!!! :)



2009-02-11 @ 12:32:41
URL: http://smagodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0