Nya tag

Äntligen torsda, fast de känns som tisda?? Veckan har rulla på ganska harmlöst, vardagligt liksom. Dock har jag ryckt upp mig bra, tycker jag iaf. Månda å onsda började vi kl 12, så då gick jag ut å gick promenad, 40-70min. Sen när vi gått dag har jag gymma efteråt, vilket kändes idag när jag körde. Känner mig duktig! Imorgon slutar vi 12, men börjar jobba kl 13, så blir nog lugnt då är jag rädd. Eller lugnt, å lugnt, jobbet tar ut sin rätt. Jobb lörda också. Så på sönda får jag rycka upp mig igen!

Nästa helg har jag ledig helg... Vill göra något kul, eller iaf träffa någon.(SAKNAR MINA SYSKONBARN!!!!) För efter de är de 6dagars veckor,  5veckor framöver. 2lördagar boa, en SPA-weekend, 2 boa...! Bye, bye life?! Ah, de går nog ska ni se. Vill man så kan man??! Förslag inför nästa helg välkommnas! Mamma Fransson, du kan skicka dina via SMS, tack! ;)

Livet i övrigt är inte så tok spännande heller. Snart är de september å då flyttar jag nog tillbaka till tempus, till mitt "nya rum". Känns både bra och dåligt. Så skönt med "egen lägenhet", men lite les på Ivar med allt katthår och rensa kattlåda varje dag. Men han har sin charm också. När min väckare ringer på morgonen, brukar han komma springandes, om han inte redan ligger isängen, och lägga sig på min mage å mysa. Han är såååå kel-sjuk. Åh älskar när jag går isäng, för då vet han att jag kilar han en stund extra. 

Lite bilder ska jag bju på...


Ivar..

Mys, mys

Last saturday..

Min nya RÖDA väska... FYND! Den är vinrödare!

Mamma F, är de oss du sakna?? =)

PÖSS PÅ ER!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg du va i klänningen/tunikan :D



De här måste du kolla in :

http://kortmakersskorna.blogspot.com/

2009-08-20 @ 22:05:24
Postat av: mamma Fransson

Hej gumman!

Vad menar du med att jag ska ge förslag med sms, jag förstår inte vad du menar.Visst är det ER jag saknar, alldeles för många dagar tills jag får träffa ER.Puss å Kram

2009-08-20 @ 22:40:28
Postat av: Zandra

Katter är bara myspys :D Det är underbart att få mysa med TVÅ stycken nuförtiden när man ska sova.

Synd att jag inte kom ner till helgen...

2009-08-21 @ 10:33:36
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0