Gasen kvar i kabla...

Ännu en vecka passerat och jag har tagit nästa steg i min utbildning. På fredan gick vi våran sista dag på beauty, helt sjukt att vi avslutat block 2. De är dags för våran klass att börja på Spa, börja på 3e sista blocket, början på något nytt, men ändå på ett slut?! HELT SJUKT, roligt, spännande, nervöst inför en kommande examen?! har redan lite ångest hur jag ska hinna allt. Eller allt å allt, gäller snare att hålla igång allt de vi redan "tentat av".

De är inte bara de som händer just nu heller...! Jag har på börja mitt rundflyttande. Ikväll har jag packa ner skor, kläder som jag "vet" /hoppas inte jag ska behöva på några veckor. Imorgon ska jag rensa hyllan här ovanför skrivbordet, samt gå igenom köket och bara lämna "de nödvändiga", good luck till mig. Känns bra att börja i tid. Ni som känner mig vet att jag vill ha de mesta planerat/genomtänkt så gott som möjligt, när de är något litet större på G.

Till veckan går vi bara dag, så jag har en "liten plan" för kvällarna...
Månda: Plugg (INGE FLYTT)
Tisda: Ludvig sover över (bara de nödvändigaste kvar, resten städat)
Onsda: Allt ska bli tomt, gärna städa. Men studier som sagt  i första hand.
Torsda: Vi slutar kl 13, efter provet. Så städa om de inte är gjort och lämna bort nyckel... Moving to Julia.

Sen är de bara att sätta igång med speciall arbetet som ska skrivas. Våran lektion på freda är bara en förmidda med spec.arbete, så de blir till att jobba hemma. Har jag tur, vilket jag verligen hoppas på, så kommer Hanna ner. Behöver en vän hemifrån att bryta vardagen som har varit jobb och skola 6dagar/v, ca 50-60h i 3 veckor, sen jag åkte. Hur som är jag LEDIG nästa helg, long for it!

Tisdan den 11e flyttar jag till Tess för att bo med kissen Ivar. Hur länge jag blir kvar där får vi se. Måste nog landa efter allt arbete, sen flytt, prov och allt.

Annars så knallar de å går. Jag å Sara gick å körde ett pass Kettlebells (som bodypump, fast med stålkulor med handtag), SJUKT jobbigt och roligt. Sedan vankade jag måndakväll, tisda, onsda.. Torsdan kunde jag nästan röra mig normalt, men lite kändes de fortfarande. Hade tänkt träna då på förmiddan, men jag tog time out och hade en sovmorgon vilket jag tyckte var rätt beslut med tanke på att jag annars varit borta 12h/d.

Hur som ska man väl inte klaga, jag lever ju och har valt de mer eller mindre själv när jag inte kan tacka nej. Jag bjuder på någon flum bild innan jag nu ska isäng.

Tog ALLA skor/"skor" för att kolla läget....

Lite ångest? Njä... Jag tog ut 2par inkl tofflorna resten hamnade här..

Toppade med väskor!

Satte dessa bilder på tven, vilket har gett mig många leenden ikväll, Underbart!

Till sist några låttips, som spelas på mitt Spotify:
You dont know- Milow (och fler av hans låtar)
Gloria- Mando Diao
All this time- Maria Mena
På You tube, efter att ha varit med Åse...
Asha Ali- Hurricane!

KRAM PÅ ER!

Ps: Jag vet att ni läser... Visa er ;) DS!

Kommentarer
Postat av: mamma Fransson

Hej!

Tar igen mig efter gårdagens fest, många goa vänner och hadde det hur bra som helst, mina underbara barn pysslade om mig hur mycke som helst ett kanon kalas helt enkelt. Men som sagt, du va med mig i mitt hjärta. Kommer du att klara dig med 2 par skor? Har svårt att tänka mig det.Pusspuss

2009-08-02 @ 15:44:45
Postat av: Elin

Kommer du verkligen att få plats med alla skor i garderoben??? Dom var verkligen fina... :)



Saknar dig och ditt skratt min vän!



Puss o kram!

2009-08-04 @ 22:28:05
URL: http://smagodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0