Gotta go

Min tänka planering för veckan gick ju inte alls precis som så, men de var en fin tanke. På lördakvällen varjag riktigt laddad för att sätt igång på söndan, men som vi alla hört är väl söndan en vilodag?! Sovmorgon, sen precis som nästan alla söndagar var jag trött, trött, trött och sliten sååååå! Så klockan var nog runt 12.30 innan jag satte igång. Solen sken som bara den. Så jag packade ihop 4påsar i köket som skulle till återvinningen, eftersom de var min städvecka. Packade handväskan också å gick iväg och dumpade påsarna och gick sedan runt halva sjön och satte mig i solen och pluggade ca 1,5h. Njöt hela vägen hem, och ville verkligen inte hem. Kvällen blev midda och genomgång av garderoberna. Fyllde en låda med mestdels kläder, samt packade ner gardiner, påslakan och dyl. Ställde allt fint under bordet.

Måndan blev som tänkt, inge flytt. Åkte hem och åt midda. Fick reda på att Hanna inte kunde komma ihelgen, och inom mig skrek en röst: HEM HEM HEM, NORRLAND!!!! Jag kollade 5 flygbolag, även dom som landar i Övik och Skellefteå. Men dom som väl hade biljetter på torsda var priset HÖGT, lr sent upp till Skellefteå. Modet sjönk lite, behöver komma bort. Precis som Refreshments sjunger "I gotta go, before i lose my mind", ville bara bort. Men buss var de billigaste, å de pallar jag inte. Så jag vidare till Malin och pluggade. Vi förhörde varann och pratade lite om livet. Påvägen hem ringde Hanna också, livet känns ändå lite ljust. För jag har bestämt mig för att skippa dessa väggar ihelgen... På nåt sätt?? De får lösa sig helt enkelt.

Ludvig komme iaf igår. Stackarn fick en tuff kväll. Jag packade ner i princip allt, sedan var de bara att bära ner allt 8 trappor. Vi bar även ner soffan, som gick in i förrådet *YEY*. Han hade burit ner madrassen till en imorse innan han for också, så underbart. Den står dock inplastad, utanför. Jag har ikväll burit ner resten. Nu är de bara 2påsar, soptunna, och en skokartong som ska ner på månda. Och en madrass, som lär hamna utanför också. Sen har jag städa ur alla skåp här inne, torkat lister, rör och fönsterkarm. Fönsterna putsade jag, försökte jag mig på i söndas, de får duga. Har även möblerat tillbaka allt. Så på månda ska de sista ske, sen troligen bär de av till Malin en natt, innan jag flyttar till Tess. Jag är HELT SLUT!

Trötthet kan bero på att jag stressat runt här och sen ha va haft slappa dagar med SPA behandlingar... MYS!!!! Kanon dagar, förutom att jag mått sååååå illa. Värmefilt is da shit! NU komme tess och hämtar saker :D

PÖSS PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Elin

såklart visade inte min käre sambo ditt sms förrän klockan var mycket...

vad gjorde du tre mil från övik?

i helgen ska vi till mor och far men vi kanske kan höras nästa vecka!

pussokram

2009-08-07 @ 11:30:20
URL: http://smagodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0