Give me some air

Tisda, snart är de onsda sen är de HELG =D

Förra helgen blev de jobb freda, lörda. Sen åkte jag till Södertälje lördakväll, med Hanna A. Vi hade tjejmidda med Sofia och Malin, hos Sofia, super trevligt! Vi gick sedan ut med Pontus å hans gäng på femfemnoll. Så kul att få dansa loss emellan åt! Svettigt, minst sagt. Kvällen blev tidig morgon, och sömnen minimal. Slö förmidda där innan jag tog mig hemåt. Handlade lite, tvättade, började med projektarbetet och tog en härlig filmkväll med mig själv. Såg Ps I love you, länge sen sist. Måste nog se den igen, var så trött i söndas att jag inte fick rätta stämningen, hahha!

Veckan har börjat lugnt. Gick superbra på Make-up lektionen igår, och sedan var de bara yoga. Slutade redan kl 14.30, perfekt eftersom jag skulle ner på gymmet. Passade på att promenera en sväng igår kväll också, och en sväng imorse. Hurtig ibland =)

Just ja, måste berätta att vi fått tillbaka hudvårdsprovet vi gjord för snart 3v sen... MVG, riktigt stolt över mig själv!

Imorgon och torsda blir städa, tvätta kanske, packa lite och göra mig klar inför helgen... jag åker till NORRLAND, igen!
Nu tänker ni, vad ska hon nu dit och göra igen?
Men jag inför kommande veckor så tycker jag att jag behöver den uppladdningen. Så på freda flyger jag upp till Skellefteå för att bo familjen Lundgren/Lindgren. Edwin saknar ju sin moster... Eller är de tvärtom? =) Hur som så åker jag kanske lite söder ut sedan så jag hinner träffa mamma, och alla. Bara hon är friskare! Åker tillbaka neråt måndamorgon...

Så vill ni ses, hör av er!

PÖSS

Kommentarer
Postat av: mamma Fransson

Hej Vera!

Självklart att jag vill få träffa dig i helgen, jag måste ju kolla om talar sanning!!!! att det är rätt å riktigt det du berättar för mig och det gör jag bäst genom att se dig.Kram

2009-08-25 @ 22:52:57
Postat av: Åse

Ännu ett MVG.......



Yoga, gym & promenader.....



......stolt svägerska!! Keep up the good work!



Härligt med en norrlandshelg - det är alltid rätt!!

Du vet var vår brevlåda bor & att du alltid är välkommen hit - kom om du har möjlighet! Hinner du inte så förstår vi det - en helg går ju ganska fort!!



STOR KRAM

2009-08-25 @ 23:19:15
Postat av: johanna

oj grattis till ett till mvg! det är du värd!



bilen är tankad och jag är laddad inför söndag ;)



2009-08-26 @ 10:53:17
Postat av: Emma

Kul att allt verkar gå din väg :) Har du fått kortet än? Tänkte att posten kanske löst min adressmiss ;)

2009-08-26 @ 16:40:45
Postat av: Freda

Mamma F: Självklart talar jag sanning, men du kan få se mig ändå =)



Åse: Jo de vet jag, de var ju den jag fick träffa sist jag försökte träffa er. Skulle verkligen vilja hinna ner, men de går nog inte. Nästa gång får jag flyga till Övik.



Johanna: YEY! Dunkarna???



Emma: Posten har nog sparat kortet själv.. inte ens fått min lönespec.



Och till er alla: tack =)

2009-08-26 @ 17:40:00
Postat av: Zandra

Söndag?

2009-08-26 @ 22:03:49
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Anonym

Suck trodde du skulle skriva nå mer om oss... :(

2009-08-26 @ 22:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0