Coming up!

De känns inte bra att sitta här den här tiden en onsda.... De ska vara Greys den här tiden, inte SM final mellan Färjestad-HV71, it sucks! För att dom tog Greys programtid, och för att Modo kom sketen 9a i serier.. TRAGISKT!

Tränade ju som sagt var igår. Riktigt skönt, riktigt tungt. Så tungt kändes de inte gången före... Jag gissar att 2v vila med feber, huvudvärk, halsont tar ut sin rätt. Men de är bara börja om igen, taggad är jag =) Har inga krämpor idag... Så de satt där de skulle, haha!

Gårkvällen slutade väl inte riktigt bäst....! Charlotte, vår handledare, ville visa lite tips och trix hur man färga och formar bryn. Självklart anmälde jag mig frivilligt, eftersom mina var bra nog mycket utväxta. Hon fråga om hon fick göra dom mörka, vilket jag inte ville. Men ni som inte känner Charlotte bör veta att hon gör lite som hon vill. Hon valde iaf brun, ist för ljus brun med grå. Hon lägger på ena...pratar, pratar, pratar...tar andra och pratar pratar. Sen tar hon bort färgen å klassen pratar hur snyggt de är. Sedan plockar hon och formar innan vi går. Lite mörka är som säger hon och vi går upp och byter om. Jag ser mig i spegeln: AAAAAHAHAHAHAHAH!!! TURK, TURK- BRYN! Näst intill svart, och breddare än vanligt, och jag tycker redan jag har bredda... =( Hem å skrubba, och fick bort massa skugga hon lagt. Idag är dom fortfarade öma, men lite bättre. Fortfarande inte van, eller nöjd. Så går de när man släpper lös Charlotte!

Annars har vi lärt oss massa om IPL, laser, kemisk peeling, botox och restalane idag när vi var på studiebesök. Riktigt intressant ändå. Speciellt när man kollade på hennes ank-mun *HAHA*.

När jag kom hem blev de en alternativ midda, sedan tog jag tag i livet och började packa. Tänk att jag inte börjat tidigare för en gångsskull ;) La i lite saker, väskan halv full, behöver inte så mycke *HAHA*. Sedan blev de en dusch och något som inte hänt på 7månader, nämligen rakning av benen. Kan inte vänta på vax längre. Så nu är dom sååå fina =) Sen så golven, ja dom ha Hugo gjort fin!

Innan jag åker till flyget blir de lunch-date på jobbet med Julia =) Ska bli skönt att komma hem, sakna kisse. Å längtar efter min middas-date med Zandra imorgon...mmmm  Korvstroganoff =)

SES SNART........... PÖSS!!

PS: Färjesta blev Svenska mästare..igen, bajs! DS

Kommentarer
Postat av: Zandra

nu är det inte många timmar kvar! LÄNGTAR !!!

2009-04-09 @ 10:50:31
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0