Im like the sun

Jag klev upp kl 8 och släppade mig själv till tvättstugan för att se att alla tvättmaskinerna var tagna... Bittert! Ist för att sova så åt jag frukost och hade ett "givande samtal", haha!

Egentligen skulle jag träna igår, men var tvungen att jobba ist. Så nu är handväska packad med midda och lunch, så jag ska ta och bege mig till skolan, hämta väskan och äntligen träna...YEY!!!!

För ni där uppe i snön.... Solen skiner och de är kanske 14grader ute =) Jag tar med mig solen upp ihelgen!!! 55h till landning på Umeå cityflygplats *YEY* =D

PÖSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: mamma Fransson

Hallo!

Jag väntar å längtar efter ditt djupa samtal med mig, allt ska upp på bordet då. Pusspuss

2009-04-07 @ 12:15:54
Postat av: Camilla

Tjing, visst är det härligt väder nu?=) jag åker imorrn eftermiddag uppåt i landet, så härligt med lite påskledigt!=) kram på dig

2009-04-07 @ 14:52:24
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: hanna

snart tar jag bussen.. usch!! varför VARFÖR jobbar inte jag också på systemet så jag kan flyga ;P hehe!! pösspöss

2009-04-07 @ 20:01:55
Postat av: Zandra

alldeles för lång tid kvar.. ! Jag har köpt korv nu :D

2009-04-08 @ 16:42:34
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0