En vecka senare

De var meningen att uppdatera tidigare, men de blev som ni märkt inte så. Veckan rullade på bra och jag jobbade torsdakväll. Lagomt slut kom jag hem och laddade för en likadan freda. Fredan hade jag 4 kunder, så många har ingen i klassen haft. Så jag jobbade på bra. Först Ab, sen frans och bryn, lunch, pedikyr (Dricks 100kr! $$) och en avslutande frans och bryn. På med jobbarkläderna och vidare till bolaget för 2,5h jobb. Hem och i med en tvätt, mat, dammsugning sen sov jag som en sten. Lörda upp och jobba igen. Så arg jag blir på vissa kunder *GGGRRR IDIOTER*. Kvällen blev en väldigt lugn hemmakväll med lite plugg och vila.

Idag har de verkligen varit en vilodag. Satte mig ute på gräsmattan i solen, mot en sten och läste dermatologi som vi har prov på nästa vecka. Imorgon är de 4e och sista lektionen av dermatologin, så då får vi rätta svaren på dom sista instuderingsfrågorna. Sen är de plugga, plugga innan skrivningen.

Dock har jag insett att de kan bli en fartfylld vecka. Om de blir som jag tänke ser schemat ut så här...
Månda: skola, träna, åka och gratta Sofia i S-tälje. Blir nog kvar där över natten. Ljuva säng!
Tisda: Börjar kl 12
Onsda: Skola, sen ska min särbo Malin sova över. Hon är bostadslös den natten
Torsda: Börjar 12
Freda: halv dag, slutar 12. Sen kanske min Hanna kommer *håller tummarna*

Lite bilder kanske de är dags att bju på... =) (Dom små på Edwin går att förstora, klicka)


Min å Zandras skärtorsda-date...
   
Edwin... Sötnos!
 
Hilde, snyggingen i vagnen                   Vila efter skolarbete

Kommentarer
Postat av: Zandra

jag vill också sola på gräset !

2009-04-20 @ 17:35:55
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Elin

Vilka sötingar!



Jag har ändrat lite på min blogg, gå in och säg vad du tycker :)



KRAM!

2009-04-20 @ 18:45:40
URL: http://smagodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0