Rockabilly Radio, bra stuff!

Snart är de helg...wooho! Fast på ett sätt så känns de inte så wooho. Ännu en ensam helg? Hoppas jag och Malin kan träffas, så jag har någon sysselsättning. De behövs =) Fick sms av Pontus idag, han kommer nog med tven i helgen. De är woohoo =) Tänka sig att Sofia valde en bra karl ändå.  Dagens i-landsproblem: Hur ska jag möblera om så den passar in?

Vi lämnar de tills vidare och går tillbaka till dagen som inledes på ett underbart sätt. Jag ville leka kund först och låg därför ner bäddad över 1h och blev omhändertagen, mums! Sen efter rasten var de byta. Jag tycker de verkligen är mysigt att hålla på med ansiktsbehandlingar, men de är en konst. Än så länge har vi bara bäddat ner, tvättat av smink och smörjt in. Imorgon bygger vi på med massage...mmmmm!

Dagen slutade redan ca 13.45 efter en lektion i yoga. Jag kilade ner på stan och köpte vinterskor om de nu ska bli vinter. Skönt att ha en sko med bra sula också, nu när de är halkigt. Värsta söta, mjuka, varma skorna. Men dom känns lite lös runt fotleden...hm. Ska gå i dom här inne ihelgen och känna av dom.

Väl hemma hade jag fått bara rolig post. Ett brev med massa erbjudanen på butiker på Brommaplan, ett brev med avi till min mobil som förhoppningsvis är lagad denna gång! Sen ett större paket från mamma med ett dusch-draperi. Så fint de blev. Eftersom den var för lång fick jag klippa av den. Satt på badrumsgolvet och höll i med vänster hand, höger tår och klippte med höger hand. De blev page, som är modernt ;)

Annars så har jag dammsugit, tvättat rocken (lyckades sprutta HyÖl på den), läst, läst, pratat i telefon, sett Greys och Bonde söker fru! Samt haft på Rockabilly radio...mmm... Mycke bra kväll med andra ord...!!!

Bilder från badrummet...
  
Blir fint till morgonduschen imorgon. Jag har en snäll mamma =)

Natti Natt!

Ps: tack för alla kommentarer...dom behövs =) Ds
 

Kommentarer
Postat av: elin

hihi, då vet jag vem som ska få ge mig en ansiktstmassage! :) tyvärr kan jag inte ge något bra i utbyte, dagarna när jag sminkade och plockade ögonbryn är väl borta numera... :P har du nåt förslag??

kraaaaaaaaaaaaam!

2008-10-31 @ 00:53:07
Postat av: Åse

Du har ju efterfrågat julklappsönskningar så här kommer min; jag önskar mig att bli nerbäddad en timma med ansiktsmassage & ögonbrynsplock!!!!! jippie



KRAM

2008-10-31 @ 06:33:52
Postat av: Zandra

Hallå hallå.. det låter ju kanon.. jag hinner aldrig vara nerbäddad en timme.. jag har hunnit somna inom tjugo minuter :D hehe

men även en ensam helg är helg.. det tänkte iaf jag när jag var ensam i sundsvall på praktiken...

kram på dig.. det är bara att höra av dig :D jag kör tvådagars så jag lär vara uppe mesta tiden i helgen :D

2008-10-31 @ 07:52:43
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Nicke

det är tur att du kan roa oss även i din frånvaro, oj vad jag skrattade vid tanken av dig på badrumsgolvet brottandes med ett duschdraperi! hahahaha :D

2008-10-31 @ 15:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0