Plötsligt händer de...

Dom dagarna som skulle bli så bra, blev de. Jag hade de kanon bra i Övik. En lunch och en midda med Elin, sen en hel dag hos Lundgrens. Hilde är verkligen den sötaste ängeln, blir verkligen jobbigt att bo så långt bort. Speciellt nu när hon växer så grymt fort! Tur att de är nära till jul iaf! Jag landar i Umeå freda den 19/12 kl 21.10 ;)

Bokad nyss även flyget ner på freda. Flyger kl 9,30, så de blir tidig morgon ;) Men förhoppningsvis är allt packat torsdakväll. Mamma kommer att va hemma och övervaka/hjälpa till, så de känns bra. Speciellt nu när ryggen mår dåligt. Ja, de är väl lika bra jag berättar vad som hänt....

På fredakväll så åkte vi och såg på Rally Brudar, en kanon film. Kände mig lycklig och glad efter Övik osv. Sedan körde jag själv hem. Hade en sån där otäck känsla i kroppen, men allt gick bra. Svängde förbi på kyrkan en sväng, sedan körade jag några av ungdomarna hem till Vännäsby, innan jag själv skulle hem och sova. När jag sitter och kör efter Umevägen, kommer känslan och jag kör så där 40km/h eftersom de hade varit mycke ungdomar ute. I andra korsningn från köpingen (Umevägen-Drottninggatan (hörnet vid ABF), den korsningen har dålig sikt om man kommer från Drottninggatan. Där kommer de plötsligt en BMW utkörandes när jag ska passera. Jag nitar och väjer, han bromsar *PANG*! Mitt högerfram hans vänster fram. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJ! Inte igen,bilen ska ju säljas, neeej! Allt bara gick runt i huvudet. Han fick backa undan sin 1 vecka gamla BMW. Hans framskärm tog i däcket, och Kias kofångar, varselglas, blikersglas måste byta. De är de som syns utan på. Killen som va 19år, haft körkortet nästan 1år, tog på sig allt. Han körde alldeles förfort för en sån utfart, plus att han hade väjningsplikt. En kvinna stod breve när allt hände, som jag halvt känner, så hon hjälpte till att ta alla uppgifter osv. Jag bara skakade av ångest, chock och allt.

Igår när chocken släppt och jag vaknar med huvudvärk, så börjar jag känna av i ryggen och nacken. På eftermiddan åkte jag och mamma på akuten för att få de hela på papper. 4h väntan, 5min prat med läkaren. Sträckning i ryggmuskel, så vila och värktabletter  tyckte han jag skulle satsa på. Lycka till med de! Ont, de gör de iaf!

Så nu ska jag nå gå och vila ett tag, ryggen värker mindre när jag ligger ner.

KRAM


Min favvo-tjej!

Sötare finns ju inte...hihi!

Inte lätt att ta gruppbild med mobilkamera...

Kommentarer
Postat av: Zandra

Oj oj oj, det har jag inte hört något om.. Huvva.. Vad bra att du klarade dig bra iaf. Hoppas det blir bättre i ryggen.. kramar

2008-10-12 @ 19:41:41
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hoppas att du mår bättre.....

Jo det var riktigt roligt att gå loss på väggen... Absolut att du måste testa det... Alla aggressioner försvann haha...

Kram Anna

2008-10-14 @ 21:05:35
URL: http://pedersenanna.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ja huvva... Jag får sätta mig på tåget någon helg jag är ledig. jag får ta mig i kragen bara.. eller få tummen ur :D

2008-10-16 @ 18:44:37
URL: http://bloggzandra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0