TRAGISKT!!!!!!

De gick bra att jobba på bolaget idag. Mycke folk, trevliga kollegor och de gick fort. Var lite lagomt sliten då jag åkte hem strax före 16. Men jag passade på att göra ett ryck och plocka bort min ren tvätt samt städa badrummet. Ludd, ludd ÖVERALLT, trots att jag dammsög i torsdags. Jag var super noga idag och sköljde med duschen överallt å med medel. Sen skrapade jag ihop allt med fönsterskrapan jag har där inne. Och avslutade med att torka torrt på hela golvet med en trasa (har ingen golvtrasa). Super fint, men hittar fortfarande ludd! Jag blir tokig....! Handduks byte imorgon OMGÅENDE!

Undrar när som kommer imorgon? Har inte hört något från Nisse, och han svarar inte på sms. Lär väl märka om inte annat.

Har haft GRYMT TRÅKIGT IKVÄLL!!!!!!!! De stör mig på många sätt, av flera anledningar! Såg nyss på film. Hade koppla in externahårddisken i ena uttaget och datorn i andra. När filmen var slut skulle jag sätta i värmefläkten ett tag för de är grymt kallt! Men nu just då var de slut på ström även där... Så nu har jag ingen ström. De står i kontraktet att vi ska stå för säkringarna själv... Men vart är skåpet då????? JAG BEHÖVER STRÖM!!!!!!!

De gjorde just min kväll ännu sämre...nu ska jag gå å sova eftersom allt är ju dynga hur som!! ARRRGGRGRGRGRH!

HEJ DÅ!

Tillägg: I min bittra värld började jag fundera på varför datorn fortfarande gick på ström, och inte batteriet. Så jag provar uttagen och plötsligt fungerar ALLA, även dom i andra uttaget! De finns någon för mig...TACK!

Kommentarer
Postat av: mamma Fransson

Hej Vera!

Är det Nisse du vill ha tag i, jag undrar? dom är många som har farit härifrån.Förresten skaffa dig nå bättre än en värmefläkt, man får mycke på köpet med nå annat, ja du vet vad.

Längtar efter dig Puss

2008-10-26 @ 00:06:48
Postat av: Camilla

Du har blivit utmanad på min blogg=) kram

2008-10-26 @ 13:40:32
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Zandra

har du fått dina grejer nu då? så du kan försöka börja bo där på riktigt?

2008-10-26 @ 15:33:53
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0